به مناسبت دهه مبارک فجر

برگزاری آیین رونمایی از دایره المعارف «لاسجرد دژلاژودین وطن»

آیین رونمایی از دایره المعارف «لاسجرد دژلاژودین وطن» در کتابخانه شهید غلامرضا شهروی لاسجرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۲۰۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ آیین رونمایی از از دایره المعارف «لاسجرد دژلاژودین وطن» با حضور جمعی از مسولین شهرستانی در کتابخانه شهید غلامرضا شهروی لاسجرد برگزار شد.

گفتنی است در ادامه رونمایی از این کتاب از رمضانعلی قربانیان نوسینده کتاب قدردانی شد.

در حاشیه آیین رونمایی از دایره المعارف «لاسجرد دژلاژودین وطن» رمضانعلی قربانیان اظهار کرد: یکی از پایه های فرهنگی در زندگی انسان به شمار می رود. آدمی به وسیله مطالعه کتاب و تفکر در مفاهیم آن دانش خویش را می افزاید و در بُعد اجتماعی چگونه زیستن و حیات خود را برای خود و دیگران هموار می نماید. کتاب های آسمانی و وحیانی مانند قرآن، آموزه های الهی را دربر می گیرد و پیوسته در طول تاریخ راه و روش زندگی، ارزش های اخلاقی و آداب و رسومزندگی را به ما می آموزند.

وی تصریح کرد: اهمیت کتابخوانی در دین اسلام به اندازه ای است که معجزه ی حضرت محمد صلی الله علیه و آله از نوع کتاب است و در این کتاب مقدس هم نخستین آیاتی که بر پیامبراکرمصلی الله علیه و آله وسلم نازل شده با امر به خواندن و الفاظ کتاب، قلم، و علم توام شده است. اهمیت کتاب و کتابخوانی و عظمت و شرافت کتاب در اسلام تا حدی است که خداوند متعال به قلم و به آنچه می نویسد، قسم یاد می کند.

 نویسنده کتاب با عنوان اینکه این کتاب در تیراژ ۱۰۰۰ جلدی به چاپ رسیده و به معرفی روستاهای شهرستان سرخه و همچنین جاذبه های گردشگری پرداخته است, گفت: نویسنده این کتاب که اصالت لاسجردی دارد از چاپ چهار جلد دیگر از کتاب خبر داد و از مردم خواست تا در جمع آوری اطلاعات او را یاری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار