همزمان با دهه مبارک فجر

از برگزاری همایش پیاده روی تا نشست بصیرتی بانوان روستای افتر

به مناسبت دهه مبارک فجر همایش پیاده روی و نشست بصیرتی بانوان روستای افتر با حضور پرشور بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۲۵۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س) همایش پیاده روی و نشست بصیرتی بانوان روستای افتر به همت شورای اسلامی، دهیاری، پایگاه بسیج برادران و خواهران، کانون بانوان دهیاری و کانون فرهنگی هنری نینوا برگزار شد.

در ادامه برنامه حجت الاسلام و المسلمین محمدی در نشست بصیرتی ضمن تبریک یوم الله دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر فرصتی برای انتقال دستاوردها و رسالت خطیر انقلاب به آیندگان است. شهدای والامقام با سلحشوری و از جان گذشتگی در راه دفاع از حریم اسلام و صیانت از کیان نظام اسلامی جان خود را فدا کردند و این راه افتخار آمیز امروز باید ادامه یابد.

وی تصریح کرد: عظمت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا دانست و وظیفه داریم در راه ثبت و ضبط خاطرات شهدا و ایثارگران تلاش کنیم یا میراث ارزشمندی را به آیندگان انتقال دهیم.

امام جماعت روستا افتر با اشاره به اهمیت بازخوانی تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی برای نسل های جوان، گفت: دهه فجر فرصتی برای بیعت دوباره با آرمان های انقلاب، امام (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری است و در این میان اهمیت ترویج و تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید به ویژه نوجوانان اهمیت مضاعفی دارد.

گفتنی است در پایان همایش از حاضرین ملقب به نام مبارک حضرت فاطمه (س) با اهدای جوایزی تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار