فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع):

هدف دشمن از ایجاد مشکلات اقتصادی تضعیف روحیه مردم است

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) امروز نیرو‌های مسلح همه مسائل نظامی و اقتصادی را رصد می‌کنند؛ بر همین اساس هدف دشمن از ایجاد مشکلات اقتصادی تضعیف روحیه مردم است.
کد خبر: ۹۳۱۹۲۵۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن و با همکاری بسیج دانش آموزی، بسیج هنرمندان، بسیج فرهنگیان، بنیادشهید و امورایثارگران و هیات فاطمیون یادواره شهدا طلایه داران فجر با محوریت شهید مدافع حرم علی زاده اکبر و شهید مدافع سلامت علی حاجی پور در فرهنگسرای شهرداری بردسکن برگزار شد.
 
دراین مراسم سردار غلامرضا احمدی فرمانده اسبق سپاه امام رضا (ع) و از یادگاران دوران ۸ سال دفاع مقدس با گرامی داشت دهه مبارک فجر و یادو خاطره شهدا و امام شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: سردار سلیمانی تربیت شده مکتب مقام معظم رهبری بود و تقدیر الهی بر این بود که به واسطه ولایتمداری این سرباز ولایت، محبوب و عزیز دل‌ها شود و این نشان از قدرت خداست.
 
وی در ادامه به نقش شهید سلیمانی در تشکیل جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: آن چه آمریکایی‌ها برای سازماندهی و پشتیبانی داعش تدارک دیده بودند اگر به نتیجه می‌رسید نه تنها اثری از شیعه و حرمین شریفین باقی نمی‌ماند بلکه از اسلام هم چیزی باقی نمی‌ماند و ناکام ماندن این توطئه نظام سلطه به برکت مجاهدت‌های حاج قاسم سلیمانی بود.
 
این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به دشمنی استکبار جهانی در حوزه‌های مختلف، گفت: امروز نیرو‌های مسلح همه مسائل نظامی و اقتصادی را رصد می‌کنند؛ بر همین اساس هدف دشمن از ایجاد مشکلات اقتصادی تضعیف روحیه مردم است.
 
در ابتدای این مراسم سرهنگ علیرضا جنیدی فرمانده سپاه بردسکن ایام الله دهه مبارک فجر و طلیعه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یادو خاطره شهدا و امام شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: آنچه که تا به امروز باعث عظمت ایران اسلامی شده است بخش اعظم آن مرهون ایثارگری و مجاهدت‌های شهدا است و همه ما وامدار خون شهدا هستیم.
 
وی به ابلاغ سردار سلامی فرمانده کل سپاه در برگزاری رزمایش‌های الی بیت المقدس با رویکرد امنیت پایدار و خدمت رسانی مطلوب‌تر به مردم اشاره کرد و گفت: اگر شهدا مسیر پر خطر انقلاب را با خون خود آبیاری کردند امروز وظیفه داریم در دهه پنجم و گام دوم انقلاب با شعار همه پای کار انقلاب هستیم حرکت کنیم تا شرمنده خون شهدا نشویم.

دراین مراسم مهدی زاده اکبر فرزند شهید علی زاده اکبر از شهدای مدافع حرم منطقه ترشیز در سخنان کوتاهی به بیان خاطرات خود در دیدار با مقام معظم رهبری و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت.
 
سرهنگ فریدون مزینی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه بردسکن درپایان این یادواره از تمامی دست اندرکاران برگزاری این مراسم معنوی تقدیر کرد و خواستار همکاری همه جانبه ادارات و نهاد‌های مختلف در برگزاری برنامه‌های فرهنگی شد.
 
شهید مدافع حرم علی زاده اکبر در ۲۸ مردادماه سال ۱۳۹۲ در منطقه حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهید مدافع سلامت علی حاجی پور در هشتم آبان ماه امسال براثر مبتلا شدن به ویروس کرونا به شهدای مدافع سلامت پیوست.
 
قرائت وصایای شهدا، شعر، دکلمه و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و سلامت و مرثیه سرایی توسط یکی از مداحان اهل بیت از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها