فرمانده سپاه روح الله:

دستاوردهای انقلاب اسلامی جرات تجاوز و اقدام علیه کشور را از دشمن گرفته است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:امروز دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف دشمن را به وحشت انداخته و این مولفه ها جرات هرگونه تجاوز و اقدام علیه کشور را گرفته است.
کد خبر: ۹۳۱۹۲۷۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در آیین آغاز به فعالیت شش پایگاه بسیج در شهرستان خنداب و در جمع فرماندهان پایگاه ها و حوزه های بسیج گفت: آنچیزی که امروز در سالگرد چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی باید مورد توجه ما باشد توجه به بیانیه گام دوم انقلاب است که باید اولا در همه ابعاد تبیین و دوما عملیاتی شود چراکه بیانیه گام دوم برای همه عرصه ها و مشکلات حرف برای گفتن دارد.

وی افزود: یکی از افرادی که امروز می تواند در عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب موثر باشند بسیجیان هستند و همانگونه که در بسیاری از عرصه ها در طول چهل و دو سال انقلاب پیشتاز بودند باید در ورود به بیانیه گام دوم سبقت گیرنده باشند و اگر این مسئله محقق شود قطعا معجزه آفرین خواهد بود.

فرمانده سپاه روح الله اظهار کرد: آن چیزی که امروز می تواند راهگشای شرایط و مقاطع مختلف باشد توجه به بیانات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری است که باید چشم و گوشمان به فرمان ایشان باشد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی درب های امید و نشاط را در جامعه پس از دوران سیاه پهلوی به روی مردم باز کرد و خوشبختانه امروز بعد از گذشت چهل و دو سال هنوز این پویایی و نشاط دیده می شود و البته دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به این مسئله بوده که با فضای مجازی به دنبال تحقق اهداف خود است و لذا باید هوشیار باشیم.

کریمی تأکید کرد: امروز بعد از گذشت چهل و دو سال از حیات با برکت انقلاب اسلامی شاخصه مهم معنویت و حضور مردم در صحنه ها توانسته تمام راهبردهای دشمنان علیه انقلاب را با شکست سنگین مواجه کند.

وی با بیان اینکه امروز دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف دشمن را به وحشت انداخته، گفت: این مولفه ها جرات هرگونه تجاوز و اقدام علیه کشور را گرفته است.

فرمانده سپاه روح الله افزود: امروز وجود معنویت و حضور مردم در صحنه های مختلف در انقلاب اسلامی دشمن را دچار خطای محاسباتی کرده و امروز می بینیم هرکجا که با معنویت و حضور مردم وارد صحنه شده ایم موفقیت به دست آمده و هرکجا که از اینها فاصله گرفتیم ضعف ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر پایه مسجد و جوانان است که حضرت امام(ره) با این دو عنصر اساسی معنویت را در میان مردم آورد و شاخصه معنویت در انقلاب اسلامی یکی از مولفه های مهم قدرت محسوب می شود و پیشرفت های به دست آمده برگرفته از معنویت است.

کریمی بیان کرد: یکی از ضرورت های امروز پویایی مساجد و احیای کارکردهای عظیم مساجد است که باید در همه ابعاد با جدیت انجام شود و سپاه هم در این راستا کلیه فعالیت های بسیج را با محوریت مسجد انجام می دهد چراکه مساجد سنگر هستند و امروز باید به این شعار راهبردی و کلیدی بیشتر توجه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: امروز خوشبختانه در این شرایط سخت مردم به خوبی احساس می کنند سپاه و بسیج در کنار آنها است که اقدامات و کارهای زیرساختی بزرگی در حال انجام است و برای مردم دلگرم کننده و امیدبخش است.

فرمانده سپاه روح الله خاطر نشان کرد: مردم داری، مردم یاری و همیاری با مردم در همه شرایط رویکرد سپاه و بسیج است که خوشبختانه در انجام این ماموریت موفق عمل کردیم و این موفقیت باید ادامه دار باشد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار