تجلیل از مادران و همسران شهدای قرچک به عنوان الگوی زنان نسل سوم

جشن میلاد کوثر همزمان با ایام الله دهه فجر و هفته زن به همت حوزه بسیج حضرت معصومه (س) قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۲۸۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرنگار سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج، همزمان با ایام الله دهه فجر و هفته زن جشن بزرگ میلاد کوثر با هدف تجلیل از مادران و همسران شهدا به عنوان زن الگوی سوم، تجلیل از بانوان کار آفرین نمونه و بانوان پیشکسوت عرصه انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به همت حوزه بسیج حضرت معصومه س قرچک برگزار شد.

 حجت الاسلام حسنی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه پانزده خرداد قرچک در این مراسم اظهار داشت: با نگاهی به تاریخ قبل از انقلاب متوجه می شویم که زن فقط به عنوان یک ابزار و بی نقش در جامعه بود، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی زن مسلمان ایرانی به عنوان بانوی تمدن ساز با "الگوی سوم" نه شرقی نه غربی مطرح شد.

وی تشریح کرد: در حقیقت باید گفت که بعد از انقلاب، از زن ایرانی تجلیل شده است، پیشقراول این تجلیل هم امام راحل بود که با همه وجود برای زن ایرانی مسلمان ارزش و احترام قائل بود و همین بینش و موهبت امام خمینی(ره) به بانوان موجب شد تا آنان در انقلاب اسلامی نقش بزرگی را ایفا کنند.

در ادامه گروه هنری نورالحسین چند سرود زیبا را  در مدح حضرت زهرا سلام الله علیها  و مقام زن اجرا کرد.

در حاشیه برنامه مشاوره فردی، برپایی میز اقتصاد مقاومتی و عرضه محصولات بانوان کار آفرین، مسابقه کتابخوانی از کتاب زندگینامه حصرت زهرا(س) و سبک زندگی فاطمی برگزار شد. نمایشگاه عکس و پوستر "انقلاب غیرت"  چگونگی نقش آفرینی زنان در انقلاب اسلامی به تصویر کشیده شد.

گفتنی است این مراسم با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی و با تعداد مصوب مهمانان به نمایندگی از دیگر بانوان بسیجی در تالار شهر قرچک برگزار شد.

/انتهای پیام

ارسال نظرات