دیدار فرماندهان ارشد نیروی هوایی کهنه سربازان خانه مهر کهریزک

فرماندهان ارشد نیروی هوایی با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک به دیدار سالمندانی که روزگاری لباس مقدس نظامی به تن داشته اند رفته و از آنان تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۳۱۹۳۱۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ جمعی از افسران ارشد نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک ، به عیادت سالمندان و معلولین رفتند . حضور بر بالین آن دسته از سالمندانی که روزگاری لباس مقدس نظامی به تن داشته و اکنون به دلیل کهولت سن ، بیمار و ناتوان گشته اند و نیز اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی از دیگر اقدامات ارزشمند سربازان غیور وطن بود.

سرهنگ ناصر حضرتی فرمانده قرارگاه پشتیبانی نهاجا با تمجید از فعالیت های انسان دوستانه در کهریزک ، اظهار داشت :امروز بر حسب وظیفه ذاتی و اخلاقی خود در اینجا هستیم تا کمک حال بیماران و سالمندان باشیم . هریک از این افراد ، روزگاری شأن و منزلت اجتماعی خاص خود را داشته اند و وظیفه همه ماست که در حفظ منزلت آنان کوشش کنیم .

سرهنگ حضرتی با ادای احترام به کارکنان آسایشگاه نیز گفت : سرویس دهی به این همه بیمار ضعیف و ناتوان کاری سخت و طاقت فرسا است و خوشحالیم که این امور با دقت و توجه فراوان پیگیری می شود .

فرمانده قرارگاه پشتیبانی نهاجا در زمان قرائت فاتحه بر مزار زنده یاد دکتر حکیم زاده هم گفت :راه مردان پاک طینت و مخلص وطن هرگز به فراموشی سپرده نمی شود بلکه مردان دیگری می آیند که با قوت و قدرت بیشتری در خدمت محرومین جامعه باشند .

 

ارسال نظرات