روابط عمومی حوزه امامزاده سیدمعصوم (ع) خبرداد:

عطر افشانی آستان امامزاده سیدمعصوم (ع)

به همت حوزه مقاومت امامزاده سیدمعصوم (ع) همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم عطر افشانی و غبار روبی آستان مقدس امامزاده سیدمعصوم (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۳۱۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم؛ به همت حوزه مقاومت بسیج امامزاده سیدمعصوم (ع) ناحیه شهرستان قم، همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت امام خمینی (ره) مراسم عطر افشانی، غبار روبی، آراستگی و گلباران آستان مقدس امامزاده سیدمعصوم (ع) با همکاری خادمین این آستان با رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، پس از قرائت قرآن کریم، مدیحه سرایی و مولودی خوانی از مقام و منزلت حضرت زهرا (س) توسط مداحان اهل بیت (ع) انجام شد.

در ادامه این مراسم، محمود آبادی فرمانده حوزه مقاومت امامزاده سیدمعصوم (ع) ضمن عرض تبریک بمناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت دهه مبارک فجر، با یاد و خاطره امام راحل و شهدای دفاع مقدس به بررسی نقاط قوت انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های چشم گیر کشور ایران در این چهل و دو سال پرداخت.

وی در ادامه اظهار داشت: باید توجه داشت که پیروزی ما هنوز کامل نشده است و دشمن با دسیسه‌ها و روش‌های مختلف در کمین ماست و ما بسیجیان حتی یک لحظه هم نباید از ولایت فقیه و آرمان‌های امام راحل و انقلاب دست بکشیم.

محمودآبادی در خصوص زندگانی بانوی دوعالم حضرت زهرا (س) گفت: ایشان اولین پاسدار از ولایت بوده و نمونه‌ترین الگوی تمام عیار برای همه مادران و همسران در سبک زندگی اسلامی و شیوه رفتار با همسران و فرزندان می‌باشد.

انتهای پیام/ امیرفرزانه
ارسال نظرات