خبرهای داغ:
همزمان با دهه فجر

برگزاری مسابقات فوتسال (لیگ بسیج) در سرخه

به مناسبت دهه فجر مسابقات فوتسال (لیگ بسیج) ویژه نوجوانان در شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۳۲۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با یوم الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب فجر مسابقات فوتسال (لیگ بسیج) ویژه نوجوانان به همت تربیت بدنی ناحیه و حوزه موسی بن جعفر با همکاری هئیت فوتبال شهرستان سرخه در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

علی ستاری در حاشیه این مسابقه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اشاره به اینکه ورزش یکی از مفیدترین و سالم ترین سرگرمی هایی است که می تواند اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را پر کند، اظهار کرد: ورزش کردن و انجام فعالیت‌های جسمانی در کودکی و نوجوانی تاثیر بسیار زیادی در سلامت افراد در بزرگسالی دارد و علاوه بر این فعالیت‌های گروهی به کودکان کمک می‌کند که اجتماعی‌تر باشند.

وی تصریح کرد: ورزش‌های گروهی مانند فوتسال، والیبال، هندبال، فوتبال و دیگر ورزش ها؛ روحیه کار گروهی را در دانش‌آموزان بالا می‌برد و آن ها را اجتماعی می‌کند. همچنین در چنین رشته‌هایی علاوه بر تقویت استقامت و قدرت، چابکی آن‌ها را نیز بالا می‌برد.

مسوول تربیت بدنی سپاه ناحیه شهرستان سرخه افزود: هدف از برگزاری مسابقات افزایش شور نشاط و اهمیت دادن به امر ورزش در بین بسیجیان شهرستان و شناسایی بسیجیان با استعداد برای بهره بردن در مسابقات استانی است.

ستاری با اشاره به اینکه مسابقات فوتسال(لیگ بسیج) ویژه نوجوانان با حضور هفت تیم که به نام شهدا مزین شده بودند؛ در قالب دو گروه از پایگاه های شهرستان برگزار شد، گفت: این مسابقات با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به دلیل شرایط موجود استفاده از ماسک برای تیم های ورزشی اجباری و از طرفی ممنوعیت حضور تماشاگران در این مسابقات اعلام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها