ساری-معاون عملیات سپاه کربلا با اشاره به اینکه عظمت نیرو‌های مسلح برگرفته از اعتقادات دینی است، گفت:اقتدار دفاعی نظام باعث بازدارندگی در مقابل دشمنان شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۳۲۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۲

اقتدار نیروهای مسلح باعث بازدارندگی در مقابل دشمنان شد /

خبرگزاری بسیج در مازندران به مناسبت ایام الله دهه فجر  با فرماندهان و مسئولین بسیج و سپاه کربلا طبق روز شمار ایام الله دهه فجر به گفت و گو نشسته است. هشتمین روز از دهه فجر سرهنگ حسین علیزاده " معاون عملیات و سخنگوی رزمایش الی بیت المقدس سپاه کربلا با موضوع « انقلاب اسلامی ؛ نیروهای مسلح جهادی، اقتدار و صلابت ، امنیت پایدار» مهمان خبرگزاری بود.

سرهنگ حسین علیزاده در این گفت و گو ضمن تبریک ایام الله دهه فجر،با اشاره به اقتدار و صلابت نیروهای مسلح ،گفت: رهبر معظم انقلاب بیانات بسیاری در رابطه با قوی شدن نیروهای مسلح  فرمودندکه که باعث بازدارندگی در مقابل دشمنان شده است.

معاون عملیات سپاه کربلا با بیان این مطلب که نیروهای مسلح به عنوان نهاد در خدمت نظام هستند، افزود: ماهیت نهاد بر پایه اعتقادات دینی استوار و برگرفته از اسلام ناب می باشد.

اقتدار دفاعی نظام باعث بازدارندگی در مقابل دشمنان شد/ عظمت نیرو‌های مسلح برگرفته از اعتقادات دینی است

علیزاده در ادامه با اشاره به اینکه نهاد در خدمت مردم است که از بالاترین ارزش ها محسوب می شود، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در این عرصه برای حفظ صلابت خود شهدا را الگوی راه خود قرار دادند، شهدایی که چراغ راه نیروهای ارزشی به شمار رفته و برای آنان الگو هستند.

سخنگوی رزمایش الی بیت المقدس سپاه کربلا با تاکید براینکه شهدا در مسیر آرمان های انقلاب مبنی بر ایجاد امنیت پایدار و رسیدن به تمدن نوین اسلامی از جان و مال و خانواده خود گذشتند، اضافه کرد:شهدا رفتند که ما ادامه دهنده راه آنان باشند،و در وصیت نامه شهدا پشتیبان بودن ولایت فقیه تاکید شده است.

علیزاده با تصریح بر اینکه نیروهای مسلح در مسیر اعتلا و پیشرفت گام بر میدارند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح از  دقیق ترین علوم نظامی برخوردار هستند که امروزه به اعتراف دشمنان در عرصه های نامتقارن و نبرد ناهمگون و همچنین د رعرصه های موشکی دارای راهبرد استراتژیک و اثرگذار می باشد.

به گفته معاون عملیات سپاه کربلا رزمایش های نیروهای مسلح گوشه ای از اقتدار نظام را به نمایش گذاشته است که در آن حتی ناوهای دشمن را وادار به عقب نشینی کرده است.

سخنگوی رزمایش الی بیت المقدس سپاه کربلا با تاکید بر اینکه عظمت و افتخار نیروهای مسلح برگرفته از اعتقادات دینی و اسلامی است، افزود:به برکت وجود رهبری راهبرد اندیش است که امروزه نیروهای مسلح دراوج اقتدار هستند و این نشان از ولایت مدار بودن نیروهای مسلح است.

این گفت و گو را در اینجا ببینید.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها