خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

حفظ اسرار مهم ترین عامل پیروزی در عملیات والفجر 8 بود

تبریز- فرمانده سپاه میانه مهمترین عامل پیروزی در این عملیات را حفظ اسرار عنوان کرد و گفت: ویژگی اصلی این عملیات استفاده از اصل غافلگیری با رعایت اصول حفاظت اطلاعات بود.
کد خبر: ۹۳۱۹۳۷۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمّدی در آیین گرامیداشت عملیات والفجر8، با گرامیداشت روز حفاظت اطلاعات و یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر8، این عملیات را بزرگترین، پیچیده ترین، طولانی ترین و اعجاب انگیزترین عملیات های دوران دفاع مقدس توصیف کرد.

وی اظهار داشت: رزمندگان ما با عبور از رودخانه ای پرسرعت با امواج چندمتری، هنرنمایی کرده و حماسه آفریدند. آنها خود را به آب زدند تا از آبرو، ناموس، و حریم کشور حفاظت کنند.

محمدی هدف اصلی از این عملیات را قطع دست رژیم بعثی از خلیج فارس عنوان کرد و افزود: آنچه باعث پیروزی در این عملیات بود، حفظ اسرار و رشادتهای رزمندگان با تبعیت از فرمان ولایت، توکل بر خدا و نصرت الهی بود.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما شجاعت و نترس بودن را از امام خود آموخته بودند، خاطرنشان کرد: آن ها در این عملیات با چیرگی قوی بر دشمن و رودخانه خروشان، نشان دادند که هر کاری اگر اراده ای قوی پشت سرش باشد، شدنی خواهد بود و این درسی است برای تمام طول تاریخ.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه نیز در این مراسم ضمن تبریک روز حفاظت اطلاعات، ابعاد دینی و اعتقادی عملیات والفجر8 را متذکر شد و گفت: مراعات مسائل حفاظتی و صیانت از اسرار در راس خواسته های معصومین(ع) قرار دارد.

حجت الاسلام روح الله مهدی نیا با تاکید بر اینکه فرهنگ امامین انقلاب و مکتب حاج قاسم باید در خانواده های کارکنان سپاه نهادینه شود، صیانت و حفاظت از سپاه در ظاهر، پوشش، رفتار و گفتار را یک اصل دانست.

وی افزود: انسجام، یکدستی و هویت سپاه باید حفظ شود و رفتار و سلوک کارکنان و خانواده های آنها نباید با فرهنگ دینی و انقلابی در تعارض باشد.

آیین گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین والفجر8 و روز حفاظت اطلاعات در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار