خبرهای داغ:
مسئول برگزاری مسابقات هیئت تیراندازی سپاه عاشورا گفت: مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی برای کارکنان اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان شرقی به میزبانی مرکز تربیت بدنی و ورزش سپاه عاشورا برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۳۷۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بهرنگ سراجی افزود: این مسابقات ویژه کارکنان اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان در دو بخش آقایان و بانوان به مدت سه روز و با حضور 30 نفر در سالن تیراندازی شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری دهکده فرهنگی ورزشی مقاومت سپاه عاشورا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

وی با اشاره به حمایت حیدرپناه؛ مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش سپاه عاشورا در استمرار برگزاری مسابقات تیراندازی از جمله برگزاری مسابقات تیراندازی تفنگ بادی در بین کارکنان نیروهای مسلح استان در دی ماه سال جاری در مرکز آموزش سید الشهدای خاصبان، از برگزاری دوره های آموزشی و کارگاهی برای علاقه مندان به این رشته با همکاری هیئت تیراندازی آذربایجان شرقی خبر داد.

سپاه عاشورا میزبان مسابقات تیراندازی کارکنان تامین اجتماعی نیروهای مسلح

سراجی همچنین از هوشنگ سروش دبیر هیئت تیراندازی استان که به عنوان مربی و داور در این مسابقات نقش آفرینی داشتند ابراز تشکر و قدردانی کرد.

نفرات برتر این مسابقات از طرف اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح تجلیل می شوند.

ارسال نظرات