ساری-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در جمع اساتید و طلاب بسیجی حوزه علمیه محمدیه شهرستان قائم شهر گفت:  نتیجه مذاکره چیزی جز هیچ نبود لذا حرف قطعی رهبر معظم انقلاب درباره مذاکره فصل الخطاب است.
کد خبر: ۹۳۱۹۴۱۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
حرف قطعی رهبر معظم انقلاب درباره مذاکره فصل الخطاب است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نفل از روابط عمومی سپاه قائم‌شهر حجت الاسلام غلامحسین تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا  امروز با حضور در جمع اساتید و طلاب بسیجی حوزه علمیه محمدیه شهرستان قائم شهر گفت:ررزق و روزی خداوند تنها مال و پول نیست، اگر خداوند به شما همسر خوب و فرزند صالح، قدرت و توان یادگیری دهد روزیِ الهی محسوب میشود.

حجت الاسلام تسخیری عزت را از دیگر موارد روزیِ الهی برشمرد و خطاب به طلاب گفت:  شما در لباسی قرار گرفته اید که بیشترین هجمه به شما خواهد شد، ولی در مقابل، بیشترین عوائد شامل حال شما می‌شود که این هم از روزی و نعم الهی است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با اشاره به آیه ۲۸ سوره مبارکه انفال  مبنی بر اینکه «به یاد  بیاوریدکه شما بسیار کم قدرت و ناچیز بودید، شما را در روی زمین ضعیف و خوار نگه داشتند بزرگان و اطرافیان شما را کشتند و تبعید کردند، عده‌ای ای چنان وحشت ایجاد می‌کردند، هجوم می‌آوردند تا کسی جرات رویارویی نداشته باشد» اضافه کرد: این مصداق زمانه قبل از انقلاب در ایران بود.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه امام راحل اولین پیام خود را برای آغاز انقلاب با" آیه انما اعظکم به واحده" آغاز کردند، افزود:امام خمینی این پیام را مردمی و متصل به اسلام بیان کردند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با تصریح بر اینکه برای تشکیل حکومت اسلامی اگر به دستورات الهی عمل شود خداوند ما را یاری خواهد کرد و روزی‌های پاک نصیب مان می‌کند خاطرنشان کرد: مذاکره برجام چیزی نبود که عزت ما در آن حفظ شود اگر قیام ما و عمل ما برای خدا نباشد و خدا را با کدخدا عوض کنیم زحمات این انقلاب بر باد خواهد رفت.

حجت الاسلام تسخیری با بیان این مطلب که  نتیجه مذاکره چیزی جز هیچ نبود، گفت:برخی مسئولین فکر می‌کنند برای  معیشت ملت باید با هر کس و ناکسی بر سر میز مذاکره بنشینند غافل از اینکه بدون توجه به مرز‌ها و توصیه‌های مقام معظم رهبری و بدون رعایت خطوط قرمز خسارات سنگینی را متحمل کشور می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا تاکید کرد: طبق آیات و روایات اگر انتخاب غلط انجام دهیم سال‌های سال عقب خواهیم ماند لذا وظیفه داریم برای انتخاب درست تبیین کنیم چرا که جامعه اگر گرفتار غرب زده‌ها و غرب گدا‌ها شود کشور دچار خسارت می‌شود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها