سازمان بسیج مداحان استان سمنان در بیانیه ای بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۳۱۹۴۲۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سازمان بسیج مداحان استان سمنان در بیانیه ای بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه سازمان بسیج مداحان استان سمنان در بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

در چهل‌دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) وشهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت و امنیت، را گرامی می‌داریم.

رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای مدظله العالی فرموده‌اند: «دهه‌ی فجر دهه‌ی تجدید عهد و میثاق ملت ما با انقلاب و دهه‌ی گرامیداشت بزرگ‌ترین معجزه‌ی الهی در این روزگارهاست.»

اکنون در مقطع حساسی که نظام سلطه جهانی به انحاء مختلف سعی در حصر و به سلطه کشیدن دستاوردهای انقلاب اسلامی و تضعیف و انحراف روحیه مبارزه‌طلبی و ظلم ستیزی ملت‌های مظلوم را دارد؛ تبعیت از گفتمان اسلامی - انقلابی و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت ا.. خامنه‌ای و اعلام برائت از دشمنان این نظام مردمسالار، شکست پی‌درپی فرصت طلبان و نفوذی ها را بدنبال دارد.

جامعه مداحان وستایشگران،شاعران و هیئات  مذهبی  به عنوان

 تشکل ها و رسانه‌ی بی بدیل مردمی، سهم بسزایی در تحقق گفتمان سازی در گام دوم انقلاب را برعهده دارد و در راستای نیل به انتظارات و فرمایشات مقام‌معظم ‌رهبری(مدظله العالی)و دستیابی به قله‌های والای عرصه ستایشگری، برنامه‌ریزی دقیق و موثری را در جهت پیشبرد این آرمان‌ها و اهداف سازمان تدوین نموده است.

همچنین براساس خط سیر و ترسیم راهبردی معظم‌له در جلسه اخیر مداحان در روز تولد حضرت زهرا(س)، فرهنگ سازی و ترویج اندیشه ها و بسط گسترش الگوی زیست نبوی، علوی و فاطمی و ترویج اندیشه‌هاعلوی و فاطمی، تلاش برای حفظ قالب مداحی و حفظ هیئت، گسترش ادب اسلامی در جامعه و پرهیز از بدگویی و اتقان در سخن و ارائه سخن محکم در مجالس اهلبیت و چهارده معصوم پاک با افتخار سرلوحه مادحین و شاعران کشور قرار گرفت.

همچنین تفقد و ابراز خرسندی رهبر انقلاب از حرکت روبه‌رشد دستگاههای تبلیغی کشور از جمله بخش مداحی و تمجید معظم‌له از ابتکارات خوب مداحان در مناسبتهای ماه مبارک رمضان و عزاداری محرم در شرایط کرونایی، نقطه امید و قوت قلبی برای جامعه ستایشگر محسوب می‌شود که حلاوت و شیرینی سالگرد پیروزی انقلاب را برای ما دوچندان نموده است.

سازمان بسیج مداحان استان سمنان ضمن تبریک فجر پیروزی انقلاب اسلامی و تجدید عهد با آرمانهای امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، همه تلاش خود را در راه اعتلای ارزشهای معنوی و اثربخشی تریبون های ستایشگری و اهتزار پرچم اهلبیت در اقصی نقاط این مرز و بوم به کار می بندد.

سازمان بسیج مداحان ومدیران هیئات مذهبی استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها