خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی:

برای اقدام جهادی فقط باید زیر بیرق انقلاب قدم برداریم/ کوخ نشینان بر کاخ نشینان ارجحیت دارند

سردار زهرایی گفت: بدون پرچم و بیرق و فقط با پرچم انقلاب در هر گروه و صنف و لباسی بین خود و خدایمان این عهد را ببندیم که به نفع مردم قدم برداریم.
کد خبر: ۹۳۱۹۴۷۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار زهرایی  مسئول سازمان بسیج سازندگی در آئین افتتاح بزرگترین مرکز بهداشت استان قزوین در شهرستان تاکستان بیان کرد: امروز کادر درمان، پزشکان و پرستاران ثابت کردند در خط مقدم جنگ کرونا، کم از سرداران هشت سال دفاع مقدس نداشتند.

وی گفت: کادر درمان ثابت کردند خط شکنی‌هایی انجام دادند که مشابه آن در طول چهل سال انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی انجام شده بود.

سردار زهرایی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ثابت کرد کاروان عاشورا و نینوا گر چه در آن برهه از زمان در زمین کربلا زمینگیر شد و به دلیل به استثمار کشیدن افکار مردم در آن زمان توسط حکومت استکبار، آن کاروان در آن قتلگاه ماند، اما با همت آزادی خواهان جهان و انقلاب ثابت شد این کاروان به ایران رسید و در مقابل استکبار ایستاد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی دو مولفه در جهان محقق شد که یکی حکومت اسلامی است که تمام جنبه‌های دین از جمله فقه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و را در بر گرفت یعنی اسلام در اجتماع و اسلام در اقتصاد و اسلام در سیاست با برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شد.

سردار زهرایی عنوان کرد: دومین مولفه نفوذ در قلب‌ها بر مبنای کار مردم پایگی و مردم‌داری است و شاهد این امر تمام بزنگاه‌های انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی و امروز در عرصه مقابله با کرونا نشان داد که تمام جهاد‌ها در همه عرصه‌ها با همکاری مردم امکان پذیر است.

وی افزود: قرآن به ما می‌آموزد هرگاه پیروزی به شما دست داد آن پیروزی از آن خداست و اگر توکل داشته باشیم می‌توانیم در مقابل حجم کثیری از لشگر دشمن بایستیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: قرآن به ما می‌آموزد وقتی در کار پیروز شدیم آن را دستاورد فردی ندانیم بلکه آن پیروزی در راستای یک کار تیمی برای یک هدف متعالی انجام شده است.

سردار زهرایی تصریح کرد: امروز اگر پروژه محرومیت زدایی افتتاح می‌شود بر همین باور است که اگر جای محرومین بودیم از مسوولان چه می‌خواستیم.

وی اضافه کرد: انقلاب به ما آموخت هر آنجایی که خودمان را در قفس طلایی جایگاه و شأنیت خودمان محصور کردیم دری برای مردم باز نشد. انقلاب به ما گفت: کوخ نشینان بر کاخ نشینان ارجحیت دارند.

سردار زهرایی در ادامه بیان کرد: ضرورت دارد برای اینکه اتفاق خوبی بیفتد، بدون پرچم و بیرق و فقط با پرچم انقلاب در هر گروه و صنف و لباسی بین خود و خدایمان این عهد را ببندیم که به نفع مردم قدم برداریم. قدم‌های استواری که انقلاب را به ظهور موعود برساند که این انقلاب که بستر ساز تمدن نوین اسلامی است بستر ساز ظهور نیز باشد.

۱۰۱۰/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها