خبرهای داغ:

تخلیه بخشی از پادگان تا قبل از عید

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه اقساط سال‌های ۹۷ و ۹۸ را شهریور امسال دریافت کردیم، گفت: مصمم هستیم تا قبل از عید بخشی از پادگان تخلیه خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۵۷۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی   امروز در جریان سفر به لرستان و بازدید از پادگان جدید سپاه، معوض پادگان واقع در حریم قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت جهانی اثر تاریخی قلعه فلک‌الافلاک یک فرصت و ظرفیت برای شهر است و سپاه برای این موضوع اهمیت قائل است.

وی خاطرنشان کرد: به مجموعه استانداری و برنامه و بودجه استان برای جابه‌جایی قول مساعد دادیم و ساخت پادگان جدید را در دستور کار قرار دادیم، با این وجود به دلیل گرانی و تورم و تاخیر ۲ و نیم ساله در پرداخت اوراق روند ساخت کند شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه اقساط سال‌های ۹۷ و ۹۸ را شهریور امسال دریافت کردیم، افزود: مصمم هستیم تا قبل از عید بخشی از پادگان تخلیه خواهد شد.

کشکولی بیان داشت: انتظار می‌رود سازمان برنامه و بودجه نیز در پرداخت اقساط همکاری لازم را داشته باشد، ضمن اینکه در بازدید هیاتی از سوی وزارت دفاع و سازمان بودجه رقم جدیدی پیش‌بینی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار