خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

انقلاب اسلامی، سند معتبر عبور ملت از تنگناهای سخت تاریخی است

سردار زهرایی گفت: انقلاب ثابت کرد مردم ما در عرصه جهاد با دشمن و در تنگنای معیشتی حماسه خلق می کنند.
کد خبر: ۹۳۱۹۵۷۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در مراسم توزیع و اهدا ۵۰۰ سری جهیزیه که به طور نمادین در شهرستان تاکستان با اهدا ۱۳۳ سری جهیزیه برگزار شد بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی آرزوی دیرینه آزادی‌خواهان محقق شد اما روی دیگر سکه نابودی یک مثلث شوم است که یک رأس آن ترامپ بود که به زباله دان تاریخ پیوست، رأس دوم صهیونیسم و رأس سوم امپریالیسم است که نابودی این مثلث شوم مولفه هایی دارد.

انقلاب اسلامی، سند معتبر عبور ملت از تنگناهای سخت تاریخی است
 

وی گفت: تمدن انقلاب اسلامی را باید جوانان رقم بزنند. در زیر چادر مادران انقلابی با تربیت پدران انقلابی نسل جدید باید این امر را انجام دهد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: بسیج در تمام دوره های پس از انقلاب نقش آفرین بوده و در این راستا دفاع مقدس عرصه مهمی بود و امروز اردوهای جهادی، کمک مومنانه و سبک زندگی و ازدواج آسان از دیگر عرصه های مهم است.

سردار زهرایی عنوان کرد: جمعیت یک عرصه مهم برای ماست که باید با برنامه قدم برداشت که بخشی از آن ترویج ازدواج آسان و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به زوج ها و بخشی از آن مربوط به تغییر سبک زندگیمان به سبک اسلامی است.

وی افزود: انقلاب ثابت کرد مردم ما در عرصه جهاد با دشمن و در تنگنای معیشتی حماسه خلق می کنند و نهضت کمک مومنانه در قالب توزیع بسته های معیشتی و جهیزیه نشان می دهد که نهضت مردمی استمرار دارد.

در ادامه سرهنگ سید مهدی حسینی فرمانده سپاه شهرستان تاکستان نیز با اشاره به توزیع ۱۳۳ سری جهیزیه بیان کرد: سپاه شهرستان تاکستان همزمان با شیوع کرونا اقدامات بزرگی در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر اجرا کرده که توزیع ۱۳۳ سری جهیزیه بخشی از فعالیت های ماست.


وی گفت: تنوع خدمت در سپاه بسیار زیاد است و بر همین مبنا و بر اساس اقتضای زمان و مکان در حوزه های مختلف اقداماتی همچون توزیع بسته های معیشتی، ساخت خانه محروم، طرح شهید سلیمانی بخش مهمی از اقدامات سپاه شهرستان تاکستان است.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار