بسیجیان گردان امام سپاه شهرستان ایرانشهر به مناسبت دهه مبارک فجر خون خود را به نیازمندان به خون اهدا کردند.
کد خبر: ۹۳۱۹۵۷۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ایرانشهر، دراین مراسم ستواندوم پاسدار رضا یا دوستی فرمانده گردان امام حسین علیه السلام گفت: بسیجیان با مراجعه به مرکز اهدای خون اقدام به اهدای خون کردند.

وی اضافه کرد: خون و فرآورده‌های خونی یکی از مهم‌ترین نیاز‌های مراکز درمانی برای نجات جان آسیب دیدگان و مبتلایان به بیماری‌های مختلف است و تامین آن یک فوریت پزشکی محسوب می‌شود، لذا با کاهش ذخایر خونی، تامین نیاز بیماران به این ماده حیاتی با چالش مواجه می‌شود.

فرمانده گردان امام حسین بیان کرد: بسیجیان شهرستان با توجه به اخبار از مرکزانتقال خون شهرستان، مطلع شدند که ذخایر گرو ه.‌های خونی در شهرستان کاهش یافته است به همین دلیل به عنوان خادمان همیشگی مردم ایرانشهر، پیش قدم شده ایم تا با گفتمان سازی و فرهنگ سازی، اهدای خون را در بین آحاد مردم شهرستان ایرانشهرهمگانی کنیم.

وی با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ اهدای خون عنوان کرد: مسلما می‌توانیم با افزایش مشارکت انسان‌های متعهد، سالم و نیکوکار، به ویژه بسیجیان در این امر انسان دوستانه، پاسخ گوی نیاز شهرستان به خون و فرآورده‌های خونی باشیم.

یا ردوستی در پایان با اشاره به اینکه در قرآن و روایات تاکید زیادی بر انفاق و فداکاری شده است، خاطرنشان کرد: مردم ایران با روشن بینی دریافته اند که اهدای خون سالم یکی از پاک‌ترین انواع انفاق است. همچنین بسیجیان گردان امام حسین ع. با هدف فرهنگ سازی و ترویج معروف پسندیده اهدای خون، به دنبال همراه کردن دانشگاهیان و مردم شهرستان در طول سال هستند.
ارسال نظرات