تبریز-همزمان با 20 بهمن ماه و روز شهدای بناب، یادواره شهدای این شهرستان با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و ۳۷۲ شهید بناب برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۶۰۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یکی از مسئولان سپاه عاشورا در این یادواره گفت:‌ انقلاب ما تداوم نهضت انبیا(ع) و نهضت عاشوراست و طبیعی است که در این راه دشمنان زیادی وجود داشته باشند تا بخواهند این فریاد حق را خاموش کنند.

وی با اشاره به اینکه هشت سال جنگ تحمیلی فرصت‌های زیادی را برای ایران به وجود آورد بیان کرد: بنا به سخنان امام خمینی(ره) در جنگ تحمیلی بود که انقلاب ما به جهان صادر شد.

رزمی تربیت انسان‌های مؤمن و مجاهد را یکی از برکات بسیج  و انقلاب  دانست و افزود: افرادی مانند حاج قاسم سلیمانی و شهید حججی و شهید فخری زاده ، نمونه ای از انسان‌های مجاهد و مؤمن تربیت‌یافته مکتب بسیج بودند که امروز دانشگاهی برای جوانان و نوجوانان ما برای الگوپذیری شده‌اند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروزه کشوری در منطقه به خود اجازه نمی‌دهد که تصمیم عجولانه و غیرمنطقی علیه جمهوری اسلامی ایران بگیرد، خاطرنشان کرد:‌ کشورهای منطقه پاسخ سخت ایران در پایگاه عین الاسد را مشاهده  کردند.

رزمی بابیان اینکه دست الهی همواره بر سر کشور ایران بوده گفت: در طول این ۴۰ سال اتفاقات زیادی برای ایران رقم خورد که اگر کشور دیگری بود تاکنون باید چندین حکومت تغییر می‌کرد ولی با عنایت خداوند و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، ایران اسلامی از تمام دشواری‌ها عبور کرده و حرکتهای بسیار با ارزشی نیز روبه‌جلو داشته است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به مشکلات کشور اضافه کرد: اگر مشکلاتی در بخش‌های دیگر ازجمله اقتصادی شاهد هستیم به این دلیل است که مدیران ما جهادی کار نمی‌کنند و از مدیریت جهادی دوران  جنگ تحمیلی فاصله گرفته اند لذا نیاز ضروری جامعه ما احیای فرهنگ دوران دفاع مقدس است.

ارسال نظرات