خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان:

دانش آموزان نیازمند باید در راس توجه ها قرار گیرند

فرمانده سپاه بوکان گفت: دانش آموزان نیازمند باید در راس توجه ها قرار گرفته و از آنها حمایت کافی به عمل آید.
کد خبر: ۹۳۱۹۶۰۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی در آئین اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند این شهرستان، اظهار کرد: دانش آموزان سرمایه های این مرز و بوم هستند بنابراین باید رفع نیازهای تحصیلی آنها در راس توجه ها قرار گیرد.

فرمانده سپاه بوکان افزود: کمک همدلانه به نیازمندان کار ارزشمندی است و این ارزش برگرفته از فطرت انسانی و آموزه‌های دینی و سیره اهل بیت(ع) ماست.

برپایی نمایشگاه عکس با موضوع پیشگیری از اعتیاد در بوکان

 آمنه مامه فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سپاه بوکان با اعلام این خبر،گفت: در این نمایشگاه که به مناسبت دهه فجر برپا شده تعداد  ۴۴ قطعه پوستر با موضوع آثار مخرب مواد مخدر و تآثیر آن بر خانواده و کودکان و باورهای غلط درباره اعتیاد در معرض دید عموم گذاشته شده است.

 گفتنی است این نمایشگاه با هدف آگاهی بخشیدن به مردم با رویکرد مراقبت و خودکنترلی در زمینه کنترل و پیشگیری از اعتیاد  برپا شده است.

اهداء بسته های معیشتی به ساکنان محله های حاشیه نشین در بوکان

سعید جهاندیده در حاشیه اهدای بسته‌های معیشتی، گفت: در راستای اقدامات قرارگاه اجتماعی جوادالائمه (ع) سپاه بوکان در طرح تحول محلات حاشیه نشین، معاونت اجتماعی سپاه بوکان با همکاری بسیج سازندگی و سلامت دفاع زیستی در ایام دهه مبارک فجر نسبت به توزیع بسته معیشتی و بسته های بهداشتی شامل ماسک، مواد شوینده ضدعفونی در مرکز یکی از کمپ های شهرستان اقدام کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات