جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

وجود شاخصه ولایت در انقلاب اسلامی اقتدار آفرین است

عسگری گفت: امروز شاخصه ولایت و وجود معنویت در انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ است که علاوه بر اینکه این شاخصه همچون سدی محکم در برابر توطئه ها عمل می کند قدرت آفرین و اقتدار آفرین است.
کد خبر: ۹۳۱۹۶۲۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سرهنگ پاسدار «محمد رضا عسگری» جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عصر امروز در بازدید از نمایشگاه ایران قهرمان در پیاده راه امیرکبیر شهر اراک گفت: انقلاب اسلامی با پیروزی خود در سال ۵۷ عزت و عظمت ملت مسلمان ایران را بار دیگر احیاء کرد و امروز می بینیم ملت ایران و ملت های مسلمان در سایه تفکر وسیع انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و سربلندی هستند.

وی افزود: یکی از شعارهای راهبردی انقلاب اسلامی نشان دادن قدرت درونی و همان ما می توانیم بود که خوشبختانه امروز می بینیم بعد از گذشت چهل و دو سال از انقلاب انقلاب اسلامی، با تکیه بر شعار عملیاتی ما می توانیم به دستاوردهای عظیمی دست پیدا کرده ایم.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله اظهار کرد: امام(ره) با ابتکار عملی که در راه اندازی بسیج مردمی داشت توانمندی و قدرت ملت را به رخ دنیا کشاند و امروز بعد از گذشت چهل و دو سال بسیج مردمی توانسته بسیاری از توطئه ها را خنثی کند و این سال ها به خوبی به ما درس می دهد که هرکجا به میدان آوردن مردم و بسیج مردمی اعتقاد داشتیم پیروز شدیم و هرکجا در مدیریت ها مردم را کنار گذاشتیم ضربه خوردیم.

وی بیان کرد: امروز شاخصه ولایت و وجود معنویت در انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ است که علاوه بر اینکه این شاخصه همچون سدی محکم در برابر توطئه ها عمل می کند قدرت آفرین و اقتدار آفرین است و امروز ملت ایران به واسطه وجود فرهنگ اهل بیت(ع) و نعمت ولایت در اوج عزت هستند.

عسگری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: امروز یکی از نیازهای مهم کشور تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است که باید به دستان با کفایت جوانان خلاق و با روحیه ای جهادی و انقلابی عملیاتی چراکه محوریت اصلی در بیانیه گام دوم جوانان هستند و لذا وظیفه سنگینی دارند.

وی تأکید کرد: توجه به امید آفرینی و ایجاد انگیزه برای موفقیت در اهداف انقلاب اسلامی از دیگر محورهای بیانیه گام دوم است که باید مورد توجه باشد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله اضافه کرد: اهمیت سبک زندگی اسلامی، تقویت روحیه جهادی و انقلابی در بین جوانان، بهره گیری از توانایی های نخبگان جوان و استفاده از تجربه های پیشکسوتان و توجه به اقتصاد و ظرفیت های داخلی از جمله محورهای دیگر بیانیه گام دوم انقلاب است که باید به آن توجه داشت.

وی با اشاره نمایشگاه دستاوردهای ایران دراراک بیان کرد: امروز تلاش های بسیجیان برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار قابل تقدیر است و این یک نیاز اساسی برای جامعه امروز و خصوصا جوانان و نوجوانان محسوب می شود که باید به آن توجه ویژه داشت.

عسگری خاطر نشان کرد: راه اندازی نمایشگاه دستاوردهای ایران در بین ۲۰ کشور جهان، نمایشگاه عکس انقلاب در اراک، غرفه مدرسه انقلاب، غرفه ویژه کودکان ، غرفه سلامت و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و ارائه خدمات بهداشتی و اجرای سرود و پخش کلیپ از جمله برنامه های فرهنگی بسیجیان در پیاده راه امیرکبیر اراک است که جا دارد از خدمات دلسوزانه آنها تشکر ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات