برگزاری نشست روشنگری در دهستان مرزی کوهک سراوان

به همت حوزه شهدای وحدت اسفندک و پایگاه شهیدنوشیروانی کوهک نشست روشنگری برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۶۵۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان، به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نشست روشنگری با موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی در محل مدرسه امام فخر برگزار شد.

سردار برخوری فرمانده تیپ تکاور صاحب الزمان (عج) گفت:چهل و دو سال پیش حکومت شاهنشاهی و عقبه آن حکومت‌های شاهنشاهی دیگر، که همین منابع در آن زمان بوده است، ولی سود آن دستگیر کسانی دیگر بوده و هیچگونه اختیاری نداشته اند، ارتش کلاسیک هم که در آن زمان در دنیا حرف اول می‌زد هم هیچ اختیاری نداشت، ولی با تقدیر الهی و زحمات امام راحل و ایستادگی مردم حکومت چندین هزار ساله سقوط کرد، نیروی انتظامی و ارتش در زمان اولیه انقلاب نداشتیم، ارتش بازسازی و سپاه شکل گرفت، که اقتدار نظامی آن در سال ۱۳۶۸ به جهانیان رو شد.

فرماندهی تیپ تکاور صاحب الزمان (عج) تصریح کرد:کار‌های زیادی بعد از انقلاب شده است و کمبود‌هایی در این استان داریم و انشاءالله مشکلات مردم پیگیری و رفع شود.

وی در پایان گفت:مردم مرزنشین کوهک همانطور که در تاریخ‌های گذشته از مرز و ناموس خود در مقابل بیگانگان ایستاده اند، آن را به نسل جدید بازگو نمایند تا بدانند که چه جان نثاری‌هایی این خطه از سرزمین نموده اند.
ارسال نظرات