تعامل سپاه فتح و سازمان مدیریت برنامه ریزی برای محرومیت زدایی از استان

نشست تعاملی مسئولا سپاه فتح با رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان با هدف همکاری هر چه بیشتر برای محرومیت زدایی از استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۶۹۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد,  سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح استان به همراه سرهنگ پاسدار ناصر صالحی  مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح  و سرهنگ پاسدار شاهین قائمی معاون طرح و برنامه مالی سپاه فتح و تعدادی از همکاران با ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دکتر علی شهابی نسب دیدار و گفت و گو کردند.
سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی ، اقدام به تشریح فعالیت های سپاه فتح در حوزه های عمرانی و غیر عمرانی محرومیت زدایی استان نمود و خواستار تعامل و هم افزایی هر چه بیشتر دو مجموعه در راستای محرومیت زدایی، توسعه و پیشرفت استان شد و آمادگی سپاه را برای مشارکت بیش از پیش در پروژه های عمرانی سال آینده و کمک به دولت را اعلام نمود.
سپس دکتر شهابی نسب با تبریک دهه پر برکت فجر انقلاب اسلامی و تشکر از حضور مسئولین سپاه استان در سازمان مدیریت،اقدام به بیان تعاملات و همکاری های آن سازمان با سپاه در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی استان پرداخت و ضمن تشکر از تلاشها واقدامات جهادی سپاه در حوزه های عمرانی و خدمات رسانی در سطح استان و کشور، بر همکاری هر چه بیشتر با سپاه برای خدمت به استان تاکید کرد.
در پایان لوح تقدیر و تندیس شهید حاج قاسم سلیمانی به پاس خدمات و همکاری های سازمان مدیریت و برنامه ریزی در عرصه های مختلف خصوصا احداث فاز اول مجتمع فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی(حرم شهدای گمنام یاسوج) به دکتر شهابی نسب تقدیم گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات