خبرهای داغ:

افتتاح طرح‌های عمرانی در فامنین به مناسبت دهه فجر

فامنین- در نهمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی طرح‌های عمرانی و خدماتی در شهرستان فامنین به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۱۹۷۵۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
افتتاح طرح‌های عمرانی در فامنین به مناسبت دهه فجربه گزارش خبرگزاری بسیج، در نهمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور سیدمجید شماعی فرماندار، حجت الاسلام مصباح امام جمعه فامنین و سایر مسئولین استانی و شهرستانی طرح‌های عمرانی و خدماتی در شهرستان فامنین به بهره‌برداری رسید.

در این آیین  احداث Bts در روستای سراوک و همزمان با ۹ پروژه مربوط به مخابرات و طرح‌های مربوط به توسعه و ارتقاء شبکه تلفن همراه و پهنای باند با مجموع اعتبار ۷۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

افتتاح جدول‌گذاری و زیرسازی معابر روستا‌های نگارخاتون و همه کسی با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز از دیگر طرح‌ها بود.

پروژه آبرسانی به روستای قزل‌آباد با مشخصات ۳ هزار متر طول لوله‌گذاری با سایز ۱۱۰ میلیمتر و برق‌رسانی ترانس ۵۰ کیلووات با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال نیز با حضور مسئولین به بهره‌برداری رسید.

افتتاح کارگاه‌های مهارت‌آموزی خیاطی آموزشگاه دخترانه ایثار و رشته برق آموزشگاه پسرانه شهید شماعی شهر فامنین نیز از دیگر پروژه‌ها بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار