فرمانده سپاه خداآفرین:

هدف اصلی دشمن، ضربه زدن به خودباوری کشور است

تبریز- فرمانده سپاه خداآفرین ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: هدف اصلی دشمن ضربه زدن به استقلال کشور است.
کد خبر: ۹۳۱۹۷۶۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامرضا اکبرپور در آین تجلیل از مدافعان سلامت طرح شهید سلیمانی در سپاه خداآفرین افزود: استقلال کشور ما چون خاری در چشم دشمنان است به همین خاطر هدف اصلی آن ها حذف استقلال و عزت کشور است زیرا با حذف استقلال و عزت یک کشور تمام دستاوردهای آن کشور پوشالی و تهی است.
وی ادامه داد: امام(ره) آتش عزت طلبی ملت را شعله ور کرد و امید به آینده را در دل مردم شکوفا کرد و پس از امام راحل رهبر فرزانه انقلاب آرمان های امام را پیش گرفت و در سایه این عزت پر بها توانستیم در مقابل فرعونیان زمان قد عَلم کنیم و چون موسی نبی دریای موانع پیشرفت را یکی پس از دیگری باز کنیم و خود را به سر منزل سعادت نزدیک کنیم.
اکبرپور با اشاره به عظمت بسیج افزود: بسیج مرد میدان های سخت است، در وصف عظمت بسیج همین قدر بس که امام(ره) با آن همه عظمت روحی آرزوی محشور شدن با بسیجیان را دارد.
وی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی افزود: عزت ما مدیون شهیدانی چون سردار سلیمانی است. ما به پشتوانه چنین عزت الهی توانستیم در ماجرای انتقام خون حاج قاسم سلیمانی ،پایگاه عین الاسد را بمباران کنیم و با این کار مشت محکمی به پوزه شیطان بزرگ زدیم و فرمایش امام (ره) را دوباره یادآور شدیم که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار