به همت سازمان بسیج اقشار استان کرمان صورت گرفت:

از ضدعفونی کردن معابر تا کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در بسیج اقشار گفت:در مرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه اقدامات و خدمات شایسته در سازمان بسیج اقشار استان کرمان انجام شده است را به نمایش گذاشته ایم.
کد خبر: ۹۳۱۹۷۹۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در بسیج اقشار در مرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هستیم و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، خدمات شایسته ای را براساس تدبیری که این عزیز داشتند، در کشور و استان انجام شده است.

 
وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا بحث ضدعفونی و راه اندازی قرنطینه انجام و کمک هایی را گروه های جهادی در اقصی نقاط استان کرمان در سازمان های قشری در این خصوص انجام دادند.

  سرهنگ پاداش افزود: در خصوص تهیه جهیزیه و همچنین ازدواج آسان اقدامات خوبی صورت گرفت و نیز در کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد که تاکنون ۳ مرحله انجام شده و در مرحله اول ۱۳۸ نفر از زندانیان و در مرحله دوم سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به نیت سن ایشان ۶۳ نفر از زندانیان آزاد شدند.

  وی ادامه داد: در دهه فجر با توجه به تقارن این دهه با ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) ۳۱ نفر آزاد شدند که ۴ نفر از آن ها خانم بودند و بنا داریم در همین نزدیکی مرحله چهارم در بسیج مداحان و حقوقدانان یک حرکت خوبی در این کمک صورت بگیرد.

 

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در بسیج اقشار خاطرنشان کرد: در خصوص نذر قربانی به نیابت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی خیلی از اقشار نقش داشتند به خصوص بسیج عشایری که نقش پررنگی ایفا کردند.

 وی به اهدای خون و توزیع بسته های بهداشتی نیز اشاره و اظهار کرد: تهیه و توزیع لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی به خصوص در بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، خدمات علمی و آموزشی توسط بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و همچنین حضور فعال گروه های جهادی در همه شهرستان ها از دیگر اقدامات است.

  سرهنگ پاداش ادامه داد: یک کار خوب دیگر حضور گروه های جهادی در بسیج طلاب بود که در کنار کادر درمان قرار گرفتند و در بیمارستان ها به کمک کادر پزشکی کارهای خوبی انجام دادند.

 جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در بسیج اقشار گفت: در هفته بسیج کمک مومنانه در بسیج ادارات با طرح هر نانوایی یک خیریه را داشتیم که کار خوبی صورت گرفت و در این طرح ۳۲ هزار قرص نان به مبلغ ۴۰ میلیون تومان به مردم اهدا شد.

 وی از توزیع ۳۰ سری جهیزیه در آینده نزدیک خبر داد و افزود: به مناسبت دهه فجر ۵۵۰ بسته در بسیج ادارات، ورزشکاران، حقوقدانان، کارخانجات و مداحان آماده شد که برای هر بسته ۳۵۰ هزار تومان هزینه شده  و همچنین قرار است ۲۴۰ هزار ماسک تولید کنیم و در راستای طرح شهید سلیمانی به مردم واگذار شود و الان ۶۰ هزار ماسک آماده است.

 
حجت الله پاداش خاطر نشان کرد: ۳۵۰ بسته کفش و لباس و چادر، اهدا تبلت و گوشی، ۱۲۰ بسته کیف و لوازم التحریر در مناطق کم برخوردار توزیع می شود و همچنین بسیج جامعه پزشکی نیز ۲۰ دستگاه اکسیژن ساز ۵ لیتری و دستگاه پالس اکسی متر به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال خریداری کرده در اختیار بیماران کرونایی به صورت امانت قرار می دهد

ارسال نظرات
آخرین اخبار