کارشناس مسایل سیاسی:

ناامیدسازی مردم از توطئه های دشمنان انقلاب است

کارشناس مسایل سیاسی گفت: از جمله موارد که می‌تواند در جهت تحقق چشم انداز بیانیه گام دوم به ما کمک کند تاریخ شناسی، مرور تاریخ، شناخت درست گذشته و درس گرفتن از تجربیات گذشته است.
کد خبر: ۹۳۱۹۷۹۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نشست روشنگری با حضور کارکنان بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مرتضی کریمی  کارشناس مسائل سیاسی در این نشست به اهمیت بیانیه گام دوم اشاره کرد و حرکت جهت تحقق آن را لازم شمرد و گفت: این بیانیه در حقیقت موتور محرکی برای شتاب دهی به حرکت انقلاب و سکوی پرشی برای وصول به اهداف متعالی انقلاب است و از کارهایی که می‌تواند در جهت  تحقق چشم انداز بیانیه گام دوم به ما کمک کند تاریخ شناسی،مرور تاریخ،  شناخت درست گذشته و درس گرفتن از تجربیات در دوره انقلاب و بعد از پیروز‌ی و رویارویی با جبهه استکبار در دوره 42 ساله انقلاب است.

کریمی با اشاره به تلاش دشمن جهت ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه و حتی جامعه ارزشی این نظام گفت: دشمن تلاش می کند روح امید را از جوانان انقلابی ما با مجموع تبلیغاتی که در رسانه‌ها انجام می‌دهدبگیرد، که می بایست ترفندهای دشمن چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی برای پیشبرد اهداف پلیدشان مخصوصا القاء ناامیدی را شناخت و تلاش آنها  علی الخصوص در حوزه تبلیغاتی را خنثی کرد.

وی ادامه داد: در رابطه امید آفرینی در سطح جامعه نقطه کلیدی، شکستن این محاصره تبلیغاتی دشمن است و باید با افشاء ترفند‌های دشمنان در حوزه رسانه و تاکتیک‌های عملیات روانی، مردم و به ویژه جوانان بتوانند استقلال خودشان را در امر رسانه و فضای مجازی را بدست آورند.

کریمی در ادامه به سه خصیصه اصلی عظمت انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم اشاره کرد و گفت: استقلال سیاسی، استقلال اقتصادی و استقلال نظامی این انقلاب از جمله مواردی است که در بیانیه گام دوم به عنوان عظمت انقلاب اسلامی بیان شده است و ما می بینیم کشوری که در زمان طاغوت تحت سلطه بیگانگان و وابسته بود و سلاح‌ها و جنگ افزار‌ها همه غربی و وابسته بود امروزه  به لحاظ برخورداری از عناصر و مولفه‌های قدرت به گونه‌ای شد که هیچ قدرت مادی شیطانی جرأت به خود نمی‌دهد که به آن تعرض نظامی داشته باشد.

ارسال نظرات