با حضور اسلامی راد مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری سمنان انجام شد

برگزاری مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر

مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور اسلامی راد مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری سمنان، مرتضی دهرویه مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان و اخلاقی مدیر کل تامین اجتماعی استان سمنان با حضور کارکنان دستگاه هایی اجرایی و کارمندان در اداره کل تامین اجتماعی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۱۹۸۹۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان، مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور اسلامی راد مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری سمنان، مرتضی دهرویه مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان و اخلاقی مدیر کل تامین اجتماعی استان سمنان با حضور کارکنان دستگاه هایی اجرایی و کارمندان در اداره کل تامین اجتماعی برگزار گردید.
در این مراسم مرتضی دهرویه مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر گفت: بهمن ماه یاد آور یاد و خاطر شهدای انقلابی است که برای استقلال و عزت این نظام از جان خود گذشتند تا ما در آرامش و امنیت کامل نفس بکشیم و ما باید یاد و خاطره آنان را گرامی بداریم.
وی ادامه داد: الویت مجموعه بسیج ادارات با توجه به شعار سال خدمت رسانی و رونق و توسعه در عرصه های مختلف بوده است و در این راه با یاری سایر دستگاه های اجرایی توانسته ایم اقداماتی منحصربه فردی را رقم بزنیم.
مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان همچنین یادآور شد: یکی از برجسته ترین فعالیت ها در یک سال اخیر برگزاری میزهای خدمت در مناطق مختلف استان بوده است که اداره کل تامین اجتماعی با حضور در این میزهای خدمت خدمات شایانی را انجام داده است.
دهرویه همچنین افزود: سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری به مانند همیشه نقشه راه سازمان خواهد بود و وظیفه ما عملیاتی نمودن موضوعات است. ما وظیفه داریم امید و انگیزه را در بین مردم جامعه زنده نگاه داریم.
در ادامه این مراسم اسلامی راد مدیر کل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر گفت: نهال سال 57 نتیجه بذری است که در سال 42 توسط امام راحل کاشته شد. اکنون نهال انقلاب ما درخت تنومندی است که 42 سالگرد خود را جشن می‌گیرد و این جای خرسندی است.
وی ادامه داد: همه ما به خوبی می‌دانیم برای حفظ این این انقلاب خون های زیادی ریخته شده است و همه ما باید قدردان خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و تمام کسانی که یک گام در این راه برداشته اند باشیم. این انقلاب، یک انقلاب کاملا مردمی است. چرا که مردم می‌خواستند نظام کفر و ظلم برچیده شود.
مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان همچنین خاطر نشان ساخت: هدف دشمن در حال حاضر مايوس و نا امید کردن مردم می باشد. بسیاری از کشورهای مستکبر به خیال باطل خود به دنبال براندازی این نظام هستند و عده ای خود فروخته در داخل از این خواب باطل آنان حمایت می‌کنند. در این مسیر تمام کشورهای غربی و اروپایی با تبلیغات رسانه ای خود به دنبال برهم زدن آرامش در کشور می باشند.
اسلامی راد همچنین مطرح کرد: یکی از ترفندهای دشمنان این نظام، کار رسانه است که در آن با نشر اخبار کذب، تحلیل های مغرضانه، وارانه نشان دادن واقعیت ها، انکار بسیاری از فعالیت های مهم در کشور سعی در ایجاد فضای نا امیدی دارند.
فرمانده پایگاه مالک اشتر مدیران کل دستگاه های اجرایی استان سمنان همچنین گفت: اکنون کشور ما پس از گذشت 42 سال از عمر انقلاب خود در عرصه های مختلف علمی، ورزشی، عمرانی، بهداشتی و.. پیشتاز از سایر کشورهای توسعه یافته می باشد و این نشان از آن دارد با اتکا به جوانان غیور ایرانی به راحتی می‌توانیم از موضوعات مختلف عبور کنیم.
وی همچنین در خصوص قدرت دفاعی کشور افزود: این قدرت ماست که باعث شده حتی کشورهای مزدور و ابر قدرت نتوانند نگاه چپ به مرزهای آبی، خاکی و هوایی ما داشته باشند.
اسلامی راد ادامه داد:همه ما وظیفه داریم پیشرفت و رشد این نظام را بازگو کنیم. کشور با توجه به همه سختی های موجود در خصوص تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی با راهبری های داهیانه رهبری با سرعت در حال حرکت می باشد و حمایت مردم و صبر و تحمل آنان در مواجهه با مشکلات غیر قابل انکار است و جای تقدیر و تشکر نیز دارد.
در ادامه این مراسم اخلاقی مدیر کل تامین اجتماعی استان سمنان گفت: همه ما باید تفکر بسیجی را سر لوحه فعالیت های خود قرار دهیم تا بتوانیم با این تفکر بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.
وی ادامه: سپاه و بسیج با توجه به پتانسیل و ظرفیت های خود به خوبی در عرصه های مختلف ایفای نقش نموده اند که مطمئننا خدمات بسیج از ابتدای انقلاب تا به امروز بر کسی پوشیده نیست.
اخلاقی مطرح کرد: تامین اجتماعی وظیفه خدمت کردن به مردم را بر عهده دارد و همه کارمندان حاضر در این مجموعه باید با روحیه بسیجی خدمتگذار مردم باشیم.
گفتنی است در انتهای این مراسم از زحمات آقای جمال تقدیر و آقای محمدخانی به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج معرفی گردید.

ارسال نظرات