امام جمعه تربت حیدریه در جمع بسیج فرهنگیان:

تفکری که با جبهه استکبار تعامل می کند غرب گرایانه و باطل است

حجت الاسلام عصمتی گفت: کسی که گمان می کند اگر دولت، رییس دولت یا تفکر و جناحی در کشور می تواند با جبهه استکبار تعامل داشته باشد این تفکر واقع بینانه نیست، بلکه غرب گرایانه و باطل است.
کد خبر: ۹۳۱۹۹۰۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدرضا عصمتی صبح امروز در جمع بسیج فرهنگیان تربت حیدریه به گفتمان امام و انقلاب اسلامی اشاره و اظهار داشت: جمهوری اسلامی بعنی رای مردم بر اساس موازین دینی که انتخابشان و منتخبشان باید دینی باشد و این از اصول و شعار‌های انقلاب است و نظام بر اساس آن بوجود آمده است.

 وی تصریح کرد: گفتمان دیگری که امام و رهبری بر آن تاکید دارند وحدت کلمه امت اسلامی است که حاصل آن عزت و اقتدار کشور را به همراه دارد، لذا باید از هر رفتار تفرقه آمیز در جامعه پرهیز و حول محور ولایت وحدت داشته باشیم.

 رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی از استکبار ستیزی بعنوان گفتمان دیگر انقلاب یاد کرد و افزود: استکبار ستیزی از اصول اساسی انقلاب است و نظام سلطه تا زمانی که هویت استکباری داشته باشد ارتباط با آن منافع ما را که تامین نمی‌کند، حتی به زیان ما هم خواهد بود، حالا می‌خواهد سردمدار آن فردی وحشی، چون ترامپ یا حیله گری همچون بایدن باشد.

عصمتی بیان داشت: اکر کسی گمان می‌کند ترامپ رفته و بایدن آمده و منافع و رفاه مردم بهتر می‌شود این تفکر باطلی است، چراکه هرکجا با روحیه انقلابی و جهادی عمل کردیم منافعمان بیشتر تامین شد و هر کجا هم که از آرمانهایمان کوتاه آمدیم متضرر شدیم.

وی گفت: کسی هم که گمان می‌کند اگر دولت، رییس دولت یا جناحی در کشور می‌تواند با جبهه استکبار تعامل داشته باشد این تفکر واقع بینانه نیست، بلکه غرب گرایانه و باطل است. امام جمعه تربت حیدریه ادامه داد: هر دولتی که وادادگی به نظام استکباری داشته، برای نظام اسلامی مضر بوده و حرکت انقلاب را کُند کرده است.

وی بیان کرد: به گفته کارشناسان کمتر از ۳۰ درصد مشکلات کشور به تحریم‌ها بستگی دارد و بقیه معضلات و بی تدبیری‌ها به سوء مدیریت‌ها و ناکارآمدی برخی مسوولان بر می‌گردد.

 رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی گفت: اینکه اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود یا اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی‌بیند سخن امام و رهبری است و جزء مطالب مهم و استراتژیک انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: تفکری که گمان می‌کند بیان این مطالب که اسرائیل از بین برود تبعات دارد اسلامی نیست و برگرفته از غرور واداده به استکبار و غرب است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها