خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدا در هنرستان شهید چمران شهرستان قاینات

در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر یادواره شهدای هنرستان شهید چمران قاین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۹۱۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، یادواره شهدای دانش آموز و منتسبین به کارکنان هنرستان چمران قاین در این هنرستان برگزار شد.

سرهنگ فرحبخش فرمانده سپاه ناحیه قاینات در این مراسم با بیان این که عزت و اقتدار و آسایش نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا و پدران و مادران و همسران شهداست گفت:خانواده های شهدا اسوه های صبر و استقامت هستند .

 

وی در ادامه گفت: 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد و در عرصه های مختلف علمی،نظامی،پزشکی و... شاهد پیشرفت های بسیار زیادی در کشور بوده ایم .

 

فرحبخش ادامه داد: از ولایت غفلت نکنیم ودر مسیر ولایت بمانیم و ملت ما تا مادامی که پشتیبان ولایت فقیه باشند هیچ کس نمی تواند بر آنها غلبه کند .

 

فرمانده سپاه ناحیه قاینات در ادامه خطاب به دانش آموزان و خانواده های آنها که از بستر فضای مجازی (شاد) این مراسم را دنبال می کردند گفت: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را باید در دستور کار خود قرار دهیم و توصیه های مقام معظم رهبری را که در خصوص جوانان داشته اند آویزه گوش خود داشته باشیم .

وی به امید بخشی به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب که مورد تاکید مقام معظم رهبری است نیز اشاره داشت و گفت: رهبر ما به جوانان بسیار امیدوار هستند و لذا به همه جوانان توصیه می شود که بیانیه گام دوم انقلاب را مطالعه و برای خود تبیین نمایند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها