اجرای طرح مشاوره حقوقی به واحد‌های تولیدی در بوشهر

سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان بوشهر با مشارکت سازمان بسیج حقوقدانان این استان هم زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اقدام به ارائه مشاوره حقوقی به واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی بوشهر و برازجان کرد.
کد خبر: ۹۳۱۹۹۱۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، کارگاه کارگروه حقوقی طرح صنعت یاربا عنوان کلینیک سیار در صنایع با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان در محل سالن اجتماعات شهرک صنعتی بوشهر ۲ برگزارگردید.
اجرای طرح مشاوره حقوقی به واحد‌های تولیدی در بوشهر
دراین کارگاه چهار وکیل شرکت شهرک‌های بوشهر، برازجان حضورداشتند، اقدام به مشاوره برای ۸ واحد نمودند، که عمده مشکلات این واحد‌های صنعتی در رابطه با مشکلات حقوقی با بانک و بیمه و... بود که با مشاوره و راهنمایی‌هایی که توسط حقوقدانان و وکلا و مشاوران‌ای که در این نشست حضور داشتند بررسی شد.
اجرای طرح مشاوره حقوقی به واحد‌های تولیدی در بوشهر
محسن مشتاقی مدیر سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان افزود: دراین کارگاه مشاورین به شرکت شهرک‌های صنعتی راهکار‌های سازمانی راارائه و شرکت‌ها فرم‌های مربوطه را از مشاورین دریافت نمودند، تا جهت پیگیری مشکلات اقدامات آتی را انجام دهند.
ایشان اظهارداشت: با توجه به اطلاع رسانی‌هایی که انجام شده بود واحد‌های صنعتی که در این مشاور حضور داشتند اعلام نمودند؛ این برنامه‌ها را به صورت مدون و مرتب انجام می‌دهند تا بتوانند از ظرفیت مجموعه بسیج مهندسین و بسیج حقوقدانان استفاده کنند.
همچنین برنامه‌ریزی شد که در مراحل بعد، کلینیک سیار در حوزه‌های مختلف مالی بانکی تجارت و بازار و فنی و مهندسی انجام شود، به این صورت که در در روز خاص با هماهنگی واحد‌های صنعتی که در این موارد مشکل دارند مشاورین به واحد مراجعه کنند و در آنجا اقدام به ارائه مشاوره بپردازند.
درضمن قرار شد سازمان بسیج مهندسین همراه با بسیج حقوقدانان و شرکت شهرک‌های صنعتی و مشکلاتی که ارائه شده اقداماتی انجام شود.
در حاشیه این مراسم توافقات مختلفی نیز در خصوص بهره مندی ویژه بسیجیان و معرفی شوندگان از سوی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان از خدمات و حمایت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر انجام و مصوب گردید.
براساس این گزارش تاکید شد تا راهکار‌هایی برای حل مشکلات واحدها، توسط مشاورین وکلا وجهت تسهیل ورفع موانع در کارگروه استانی ارائه و مورد بررسی قرارگیرد.
در نهایت با استقبالی که از این مشاوره انجام شد و همچنین همکاری خوبی که شرکت شهرک‌های صنعتی داشتند کار به پایان رسید.
انتهای پیام/
ارسال نظرات