خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الأمر(عج):

تداوم انقلاب در گرو اتحاد و انسجام ملی است

سرهنگ برزگر با اشاره شکست سیاست‌ها و نقشه‌های دشمنان و بدخواهان در طی سالیان حیات طیبه انقلاب، تداوم و استمرار انقلاب را در گرو اتحاد و انسجام مردم دانست.
کد خبر: ۹۳۱۹۹۳۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹


به گزارش خبرگزاری بسیج  از  قزوین، سرهنگ عباس برزگر، جانشین فرمانده سپاه صاحب الأمر (عج) استان قزوین در نشست بصیرتی که به مناسبت دهه مبارک فجر که در مسجد ولیعصر (عج) قزوین برگزار شد، با اشاره به وقایع منتهی به پیروزی انقلاب بیان کرد: مهم‌تر و سخت‌تر از پیروزی انقلاب، حفظ و استمرار این انقلاب بود که اقدامات مختلف دشمنان و بدخواهان، از جمله تحرکات تجزیه طلبانه، ترور شخصیت‌های انقلاب، تحمیل جنگ ۸ ساله تا وقایع و مشکلات اخیر مثل تحریم کشور در عرصه‌های مختلف و ... همگی تلاش برای شکست انقلاب و عدم تحقق اهداف آن بود.

وی افزود: رمز ایستادگی در برابر تمامی این دشمنی‌ها و مشکلات، عزم و انسجام مردم در این ۴۲ سال حیات طیبه انقلاب اسلامی است، مردمی که با انسجام و همبستگی خود در سال‌های دفاع مقدس در یک مرحله ارسال کمک‌های مردمی از استان قزوین به جبهه‌های جنگ، ۱۵۰۰ کامیون از اجناس و اقلام کوپنی را تقدیم رزمندگان کردند و همین عوامل بود که باعث جاودانگی دفاع مقدس شد.

سرهنگ برزگر با بیان اینکه وحدت و یکدلی می‌تواند ما را از هر فتنه‌ای عبور دهد، خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق همدلی و وحدت، راهپیمایی هر ساله در سالروز پیروزی انقلاب است و ۲ ساعت حضور و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انقلاب را یک سال دیگر بیمه خواهد کرد که امسال با توجه به شرایط و محدودیت‌های کرونایی به شکلی نو و به صورت راهپیمایی موتوری و خودرویی برگزار خواهد شد.

۱۰۰۸/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار