42 پروژه با اعتباری بالغ بر 370 میلیارد ریال در رشتخوار به بهره برداری رسید

۳ طرح عمرانی، خدماتی در رشخوار شامل افتتاح واحد حمل‌ونقل ماهان ترابر، کلنگ زنی بسته‌بندی زعفران شرافت، بسته‌بندی گیاهان دارویی بااعتباری بالغ‌بر ۱٫۵ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۹۶۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ خالق داد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار در حاشیه افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های واقع در شهرک صنعتی این شهرستان با گرامیداشت دهه مبارک فجر، گفت: ایران عزیز ما امروز به‌عنوان امن‌ترین کشور کره خاکی شناخته می‌شود، که این به برکت خون شهدا و رهنمود‌های مقام معظم رهبری به‌دست‌آمده است.

وی در ادامه افزود: آزادی نعمت بزرگی است، که امام رحمت‌الله آن را به‌واسطه ۱۵ سال تبعید و همچنین از دست دادن یادگار بزرگ خود در این راه با همراهی مردم بصیر و خداجو به ملت شریف ایران تقدیم کرد.

فرماندار رشتخوار با تأکید بر اینکه به دست آوردن عزت و امنیت پایدار امروز در کشور به برکت خون شهدای عزیز و گران‌قدر است، اظهار داشت: باید قدردان این نعمت‌ها باشیم، ما امروز تورم گرانی و تحریم‌های ظالمانه دشمن را در طول ۴۰ سال تحمل کردیم، و همچنان باعزت و سربلندی به راه خود ادامه می‌دهیم.

عرب در ادامه، با اشاره به برگزاری رژه بزرگ موتوری هم‌زمان با ۲۲ بهمن امسال در رشتخوار، بیان داشت: امسال هم‌زمان با یوم‌الله دهه مبارک فجر در شهرستان رشتخوار ۴۳ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۳۷ میلیارد تومان اجرا، کلنگ زنی و بهره‌برداری شده است.

وی همچنین به حضور ۳ ساله و فعالیت مجموعه بنیاد علوی در این شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت: خرید حوزه علمیه خواهران، توزیع ۶۷۰۰ کارت هدیه و کمک به پروژه آب‌رسانی به روستای علی‌آباد دامن، اعتبار ۲ میلیارد تومانی جهت تکمیل تنها استخر شنای شهرستان و همچنین ساخت و تکمیل مسیر سرآسیاب به شعبه در محور جنگل جهت سهولت دسترسی شهروندان بخش جنگل شهرستان به مرکز شهرستان به طول ۵۰ کیلومتر از برنامه‌های مهم مجموعه بنیاد علوی در شهرستان رشتخوار بوده است، که نعمت بزرگی حضور این مجموعه برای شهرستان است.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار