فرمانده سپاه تربت حیدریه:

دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی است

فرمانده سپاه تربت حیدریه از ایام الله دهه فجر بعنوان بهترین فرصت برای بیان دستاوردها و کارآمدی انقلاب و نظام اسلامی در عرصه های مختلف یاد کرد.
کد خبر: ۹۳۱۹۹۷۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ احمد ناصری موحد صبح امروز در جمع فرهنگیان تربت حیدریه اظهار داشت: انقلاب اسلامی تجدید حیات مجدد اسلام بود و ما بعد از بعثت رسول اکرم صلی الله هیچ نظام اسلامی سراغ نداریم که ۴۲ سال مردمانش پشتیبان نظام و ولایت باشند.

 وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با اراده و به خواست مردم بوجود آمده و ریشه اقتصادی نداشت بلکه ریشه آن در اعتقادات مردم بود که همه آن را مرهون مدیریت امام راحل و شهدا و پشتیبانی ملت هستیم.

موحد بیان کرد: محصول ۴۲ ساله انقلاب اسلامی اکنون در مقابل دیدگان قرار گرفته و همه سلایق سیاسی علاقمند به انقلاب و نظام باید دستاورد‌های ملی، منطقه‌ای و جهانی انقلاب را برای آحاد جامعه تبیین کنند.

 فرمانده سپاه تربت حیدریه، از ایام الله دهه فجر بعنوان بهترین فرصت برای بیان دستاورد‌ها و کارآمدی انقلاب و نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف یاد کرد و گفت: این دستاورد‌ها در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، علمی، پزشکی، هسته‌ای و نظامی باید برای مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه شعار محوری امسال دهه فجر “انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار” است، افزود: اولویت اجرای همه برنامه‌ها سلامت مردم است و لذا به تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب طبق دستورالعمل ستاد کرونا عمل خواهیم کرد.

 فرمانده سپاه تربت حیدریه ادامه داد: اجرای برنامه کمک‌های مومنانه در قالب طرح مسجد سنگر سلامت توسط بسیج سازندگی همجنان ادامه خواهد داشت و ۱۷۸ پایگاه سلامت پر شور‌تر از قبل در این ایام حضور می‌یابند.

 وی در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال هم گفت: راهپیمایی طبق مصوبه ستاد ملی کرونا خودرویی است، اما عمومی نیست و بسیج ورزشکاران با همراهی اداره ورزش و جوانان راهپیمایی را بصورت خودرویی برگزار خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها