ساری-معاون سیاسی سپاه کربلا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که روش و منش حاج قاسم یک مکتب است، اضافه کرد: در منظر، ولی فقیه زمان، حاج قاسم تمام تهدیدات منطقه را خنثی کرده است.  
کد خبر: ۹۳۱۹۹۹۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸

اکبرزاده

خبرگزاری بسیج در مازندران به مناسبت ایام الله دهه فجر  با فرماندهان و مسئولین بسیج و سپاه کربلا طبق روز شمار ایام الله دهه فجر به گفت و گو نشسته است. دهمین روز از دهه فجرسرهنگ محمد اکبرزاده معاون سیاسی سپاه کربلا با موضوع «نقلاب اسلامی؛ مکتب شهید سلیمانی، جبهه مقاومت، استکبار ستیزی» مهمان خبرگزاری بود.

 اکبرزاده در این گفت و گو ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به محور‌های گفتمان امام، گفت: گفتمان امام دارای چند محور است که یکی از آن‌ها امت سازی است. امام به گونه‌ای جهت گیری سیاسی داشتند که امت سلامی و امت واحده شکل بگیرد.

معاون سیاسی سپاه کربلا شخصیت سازی و کادر سازی را یکی از دیگر از  محور‌های گفتمان امام برشمرد و  افزود: کادرسازی  به این شکل بوده است که جوانان مومن  با نگاه انقلابی در آینده سیاسی نقش آفرینی کنند.

اکبرزاده در ادامه با بیان اینکه  مکتب و گفتمان امام شخصیتی سازی کرد و امثال حاج قاسم تربیت یافته مکتب امام هستند، خاطرنشان کرد: مکتب امام باعث شد که شهدایی همچون حاج قاسم خودشان هم مکتب ساز شوند.

معاون سیاسی سپاه کربلا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که روش و منش حاج قاسم یک مکتب است، اضافه کرد: در منظر، ولی فقیه زمان، حاج قاسم تمام تهدیدات منطقه را خنثی کرده است.  

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه تشکیل جبهه مقاومت را یکی دیگر از محور‌های گفتمان امام دانست و افزود: جبهه مقاومت باعث تولید  امنیت در منطقه و در کشور شد که این محصول همان گفتمانی است که امام فرمودند: اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.

اکبرزاده با بیان اینکه ذره‌ای انحراف از مسیر امام در طول عمر انقلاب نشده است و همان مسیر با قدرت توسط رهبر معظم انقلاب ادامه دارد، افزود: جریان  غربی، عربی عبری هدفش این بود که برجهان و منطقه مسلط شود، اما چتر مقاومت در منطقه گسترده شده است.
 
اکبرزاده
معاون سیاسی سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به تکالیف و ماموریت ذاتی مجموعه سیاسی سپاه پرداخت  و گفت: تبیین، روشنگری و اثبات حقانیت انقلاب توسط این معاونت در دستور کار قرار دارد.

اکبر زاده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلابی که سپاه نسبت به مسائل سیاسی بی تفاوت نیست، اما وارد هیچ جریان سیاسی و حزبی نخواهد شد، اضافه کرد: نهضت‌های روشنگری در دو فضای حقیقی و مجازی در موارد تحریف و تحریم اجرا می‌شود.

معاون سیاسی سپاه با تصریح بر اینکه تکلیف داریم در مقابل تحریف به تبیین و روشنگری حقایق بپردازیم، افزود: امروزه در فضای مجازی غیرانقلابی‌ها عدالت گستری انقلاب را مورد بحث قرار میدهند که در این مورد باید دوران قبل انقلاب را مثال زد.

اکبرزاده با اشاره به اینکه برخی‌ها با زیرسوال بردن اقتصاد مقاومتی و جبهه مقاومت در حال تحریف دستاورد‌های انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: باید در این عرصه ورود پیدا کرد و تحریف‌هایی که در این موضوعات مطرح می‌شود را برای مردم تبیین کرد؛ که اگر نبودند مدافعان حرم می‌بایست در داخل کشور با دشمن جنگید و یا اگر اقتصاد مقاومتی نباشد، کشور به جای اقتدار اقتصادی دچار وابستگی اقتصادی می‌شود.

معاون سیاسی سپاه کربلا در ادامه از فعالیت ۸۰۰ هادی سیاسی در نهضت‌های روشنگری و جلسات تبیینی هم  خبر داد و گفت:در روشنگری و تببین مسائل هیچکدام از هادیان سیاسی به سمت مصادیق نمی‌روند، و نگاه جریانی و حزبی در این مسئله وجود ندارد؛ و فقط براساس شاخص‌هایی که رهبر معظم انقلاب فرمودند، به تبیین مسائل می‌پردازند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها