حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر:

انقلاب اسلامی ایران مشارکت مردم را به اوج رساند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: انقلاب اسلامی ایران میزان مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود را به اوج رساند.
کد خبر: ۹۳۲۰۰۰۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در آستانه چهل و  دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما به تبین دستاوردهای ارزشمند انقلاب پرداخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بسیار ارزشمند و در سه بعد داخلی، منطقه ای و جهانی قابل ارزیابی و تبیین هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در اولین گام میزان مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود را با برگزاری سالانه یک انتخابات به اوج رساند و می توان گفت همه مسئولان نظام با رأی مستقیم یا غیرمستقیم مردم انتخاب می شوند.

وی، افزود: در هشت سال دفاع مقدس به برکت رهبری های داهیانه حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب، تمامیت ارضی کشور علی رغم تمام جنگ های گذشته و حتی رژیم پهلوی حفظ شد و در ادامه نیز با رهنمودهای مقام معظم رهبری،  ثبات و امنیت ایران اسلامی زبانزد خاص و عام است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی عرصه ی علم و فناوری در کشور رونق یافت و زیرساخت های حیاتی و اقتصادی و عمرانی کم نظیری بوجود آمد که الان در عرصه های مختلف جزء 10 کشور نخست دنیا هستیم.

وی، ارتقای بینش سیاسی آحاد مردم و تلاش برای برقراری عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: با نهادینه شدن معنویت و اخلاق در جامعه شاهد رشد جوانان مومن و متعهد و تراز انقلاب هستیم که در دفاع از حرم آل الله و همچنین عرصه های تولید تجهیزات بازدارنده دفاعی  و حوزه علم و فناوری می درخشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، ایستادگی روزافزون در برابر مستکبران جهان را از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی برشمرد که اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیده و چشم امید مستضعفان دنیاست.

وی پیرامون نقش رسانه ها در گام دوم انقلاب نیز اظهار کرد: رسانه ها نقش بسیار مهمی در گام دوم انقلاب اسلامی دارند و اطلاع رسانی قوی و ایجاد وحدت و همگرایی عمومی در جامعه اولین رسالت رسانه ها به شمار می رود.

وی افزود: تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و تعمیق شناخت و باور نسل جوان به ارزش ها و بینان های فکری نظام مقدس جمهوری اسلامی از دیگر رسالت های مهم اصحاب رسانه در گام دوم انقلاب است.

این مقام مسئول، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و ترویج سبک زندگی ایرانی – اسلامی را از دیگر رسالت های اصحاب رسانه عنوان کرد.

ارسال نظرات