خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در دیدار با امام جمعه زرین دشت:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در دیدار با امام جمعه زرین دشت گفت: با انتخاب جوان مومن انقلابی، زمینه حل مشکلات معیشتی کشور را فراهم کنید.
کد خبر: ۹۳۲۰۰۲۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاري بسيج از فارس، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در سفر یک روزه خود به شهرستان زرین دشت در گفتگو با امام جمعه این شهرستان تاکید کرد: همه ما باید با تلاش مضاعف و با بصیرت کامل با انتخاب جوان مومن انقلابی زمینه حل مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور را فراهم نماییم.

حجت الاسلام محمود محمودی زاده با تاکید بر اینکه سرنوشت ملت ها به انتخاب خودشان بر می گردد اظهار کرد: انتخاب آگاهانه مردم با بصیرت و انقلابی در انتخابات پیش رو آبی بر روی آتش دشمنان ما خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس با اذعان بر اینکه وضعیت فعلی کشور نیازمند هوشمندی جوانان ما برای انتخابی اصلح و کار آمد است ابراز کرد: با صیانت از ارزشها و با انتخاب جوان مومن انقلابی و دلسوز به نظام و انقلاب پاسدار خون پاک شهیدان باشیم.
محمودی زاده خانواده های معظم شهدا را نور چشم انقلاب خواند و اضافه کرد: باید دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر باعث انرژی مضاعف در مسئولین گردد، زیرا همه ما خادم خانواده های معظم شهدا هستیم.

وی با اشاره به شعار محوری امسال چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تحت عنوان انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار، بیان داشت: نظام و انقلاب به واسطه حضور همیشه در صحنه مردم ایران اسلامی و به رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) به یک الگوی موفق در جهان اسلام تبدیل شده است.

در این سفر یکروزه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در دیداری جداگانه با خانواده های معظم دو تن از شهدای ارزشمند انقلاب در شهرستان زرین دشت از نزدیک دیدار با آنان گفتگو کرد.

شهرستان زرین دشت به مرکزیت حاجی آباد با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۲۷۳کیلومتری مرکز استان فارس واقع شده است.

انتهاي پيام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها