تجلیل از همسران و مادران شهدا توسط بسیج جامعه زنان استان

به مناسبت دهه فجر جانشین، مسئول فرهنگی و مسئول فضای مجازی سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان با مادران شهیدان معظم منصور زاده و شهید عباسیان در روستای ده برافتاب دیدار و از ایشان تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۳۲۰۰۳۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, خدیجه هادی پور جانشین بسیج جامعه زنان  سپاه فتح استان در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و تبریک ولادت حضرت زهرا س و روز زن بیان کرد:خانواده های معظم شهدا، ایثار گران و جانبازان، یادگاران ۸سال دفاع مقدس و افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند .
وی در آیین سر کشی و دلجویی از خانواده شهدا افزود: تجلیل ،تکریم و سرکشی از خانواده شهیدان ،رشادت ها و جان فشانی های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یاد اوری می کند.
هادی پور از شهیدان به عنوان طلایه داران و پرچم داران راستین عرصه های عشق و معرفت یاد کرد و اظهار داشت : مردم ایران اسلامی همواره نشان دادند که قدر دان خون شهیدان هستند.
جانشین بسیج جامعه زنان استان افزود: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه افرینی شهیدان و ایثار گرانی است که از همه تعلقات دنیوی خود گذشتند و به قرب الهی نائل آمدند.
خانم هادی پور گفت:خانوادهای معظم شهدا و ایثار گران و مادران و همسران شهدا کسانی هستند که منش آنها منش فاطمی است و  با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمانهای کشور و مرز های آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.
وی افزود : شهیدان ما با بصیرت و اگاهی راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروزه نیز خانواده های ان بزرگ مردان همان مسیر را با افتخار و سر بلندی طی میکنند.
در این آیین مادران شهدا خاطراتی از شهدا را بیان کردند.
در پایان با اهدای لوح سپاس به نیابت از فرمانده سپاه فتح استان از این بزرگوارن تجلیل به عمل آمد .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار