خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران:

تلاش دشمن ایجاد انحراف در انقلاب برای مقابله با آن است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که با جنگ مسلحانه نمی تواند مانع انقلاب شود بر همین اساس تلاش دارد با ایجاد انحراف با آن مقابله کند.
کد خبر: ۹۳۲۰۰۷۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در جمع نخبگان بسیجی تبریز افزود: ایجاد انحراف فکری یعنی تحریف حقیقت دین و انحراف عملی یعنی دنیاگرایی مسلمین، اقدامات طراحی شده دشمنان اسلام است.

وی اادامه داد: در دوران 10 ساله نبوت پیامبر (ص) پس از هجرت، تاریک‌ترین دوران تاریخی یهودیان رقم خورده است، آن‌ها از هیچ حربه ای علیه اسلام و پیامبر(ص) فروگذار نکردند ولی به یکباره پس از رحلت رسول اکرم (ص) دیگر هیچ جنگی با مسلمین نکردند و گویی یک طرحی را برنامه ریزی کردند.

حجت الاسلام  حاجی صادقی اضافه کرد: شکست اسلام به دست خود مسلمین و طرح یهود پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) تا کنون بوده است، برای این هدف شوم خود دو اقدام کردند که امروزه نیز صهیونیست نسبت به انقلاب اجرا می کند.

وی یادآور شذ: اولین اقدام آن‌ها بی‌بصیرتی، فاصله گرفتن از حقیقت دین و ترویج ظاهر نگری و پوسته نگری به دین است و القا این که دین‌داری بدون روحیه انقلابی و جهادی لازم است و باید بپذیریم که در برابر ظالم ایستادن هم جزئی از دین است.

حجت الاسلام حاجی صادقی بیان کرد: دشمن دنبال احیای یک تفکر طالب دنیایی و ترجیح دادن دنیا به آخرت است و بدانید کسی که چنین تفکری داشته باشد در جبهه امام حسین(ع) نمی‌تواند باشد.

همایش بصیرتی نخبگان بسیجی عصر امروز در سالن مصلای امام خمینی(ره) کلان شهر تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها