حجت الاسلام شاهچراغی در دیدار بخشدار مرکزی ری:

خدمت به مردم را از نعمت های بزرگ الهی است

آمنه شب کوکا بخشدار مرکزی ری و هیات همراه با حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۲۰۰۹۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری با تبریک ایام الله دهه فجر، خدمت به مردم را از نعمت های بزرگ الهی برشمرد و اظهار داشت: هرجایی که مسئولیتی به بانوان جامعه واگذار شده است باور داریم که خوب انجام شده است .

وی در ادامه با تقدیر از خدمات و تلاش های انجام شده در بخش مرکزی ری برای بخشدار و همکارانش آرزوی کسب توفیقات الهی و روزافزون کرد.

در ابتدای این دیدار بخشدار مرکزی ری ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر، گزارشی از اقدامات انجام شده در روستای بخش مرکزی ری را ارائه داد و اظهار داشت: به لطف خدا و همت مسئولین مربوطه مشکل آب شرب جاده نظامی علیرغم مشکلات حفاری برطرف شده است و در هفته آتی حفاری مسیرهای مربوطه آغاز خواهد شد.

وی افزود: در خصوص آب شرب دیگر روستاها با توجه به انتقال شبکه ای که در روستای محمود آباد صورت گرفته است حفاری و تامین آب روستاهای امین آباد و امام زاده ابوالحسن(ع) نیز به زودی کلید خواهد خورد.

شب کوکا گفت: ملاقات مردمی و رسیدگی به مشکلات مردم بخش مرکزی ری در چارچوب قانون همه روزه بصورت موردی و به طور خاص در روزهای سه شنبه در بخشداری انجام می شود که بحمدلله رضایت مردم عزیز را در پی داشته است.

بخشدار مرکزی ری در ادامه به بیان اقدامات صورت گرفته در ایام الله دهه فجر پرداخت و تشریح کرد: افتتاح ساختمان دهیاری جاده نظامی ، مرکز جامع سلامت خاور شهر، خشت گذاری مدرسه 12 کلاسه خاورشهر ، افتتاح کارگاه کار آفرینی روستای اسلام آباد سیمان تهران در زمینه خیاطی و تولید ماسک از اقدامات انجام شده در ایام الله دهه فجر بود.

وی گفت: اولویت و دغدغه اصلی رسیدگی و تسهیل امور اقتصاد مردم و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی است که همه تلاش خود را در این راستا بکار بسته ایم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا از نعمت های الهی و برکات کار و تلاش در مسیر خدمت به مردم شهیدپرور بخش مرکزی ری است.

بخشدار مرکزی ری گفت: با تلاش مسئولین مربوطه و همت دهیاران بالغ بر 250 بسته کمک های معیشتی بین نیازمندان روستاهای بخش توزیع شده است و در این راستا بمناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت زهراء (س) از بانوان جهاد گر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات