همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای تحقق جهش تولید جشنواره‌ای توسط حوزه مقاومت فاطمیه از ناحیه ثارالله یزد با عنوان جشنواره کارآفرینی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۰۱۱۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، هدف از برگزاری جشنواره در کنار معرفی و نمایش تولیدات خانگی و توانمندی‌های بانوان خانه دار، ارائه مشاوره شغلی و اموزش راه‌های بازاریابی کالا بود در همین راستا در کنار نمایشگاه معرفی کالا و تولیدات خانگی، کارگاه مشاوره‌ای با حضور کارشناس کارآفرینی آقای مزیدی برگزار گردید.
وی ضمن تاکید بر لزوم تغییر نگاه در بحث کارافرینی و حذف نمی‌توانم، نمی‌شود‌ها و ... به بیان اصول بازاریابی، لزوم اشراف علمی تولیدکنندگان از خواص و یا مزایای محصول و اهمیت بسته بندی و... پرداخت.
در ادامه "شایق" مسئول محترم صندوق‌های قرض الحسنه اشتغالزای ناحیه بسیج ثارالله،  به بررسی راه‌های رفع عمده، مشکل توسعه مشاغل خانگی یعنی کمبود منابع مالی و تسهیلات پرداخت و یکی از راه‌های رفع این مشکل عمده را تشکیل و راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه درون پایگاهی یا حوزه‌ای و حتی محله‌ای عنوان کرد.
وی در ادامه از ساز و کار این صندوق‌ها سخن گفت و به سوالات حضار که از بانوان خانه دار دارای ظرفیت اشتغالزایی بودند پاسخ گفت.
ارسال نظرات