خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت بيرجند:

پیشرفت های ایران اسلامی دشمنان را وادار کرده دست به جنگ اقتصادی بزنند

امام جمعه اهل سنت بيرجند گفت: دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی وادار شده اند دست به جنگ اقتصادی بزنند تا جلوی پیشرفتهای ملت ایران را بگیرند اما تاکنون موفق نشده اند.
کد خبر: ۹۳۲۰۱۲۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مولوي  فاروقي امام جمعه اهل سنت بيرجند در دیدار ائمه جمعه اهل سنت استان با نماینده معزز ولی فقیه در خراسان جنوبی  اظهار داشت: همانطوریکه مسئولین نظام اسلامی در 42سال برای سربلندی میهن زحمت کشیدند خداوند توفیق روز افزون به آنان عنایت فرماید.

وی عنوان داشت: انقلاب اسلامی معادله همه مستکبرین و ظالمان جهان را به هم زد و همه فهمیدند قدرت خدا مافوق همه قدرتهاست.

مولوي  فاروقي افزود: سرنوشت بسیاری از ستمگران در این مدت کوتاه 42سال  دیدیم که خداوند متعال برای عبرت حاکمان ظالمی که به مسلمانان ظلم و ستم می کنند تعدادی از آنها با وضع فجیعی به سزای اعمالشان رساند.

وی یادآور شد: شاه پهلوی با وجود حمایتهای آمریکا و اسرائیل هنگام فرار کردن حتی این دو حامی بزرگش هم به او پناه ندادند که مجبور شد به  دیکتاتور دیگری پناه ببرد.

امام جمعه اهل سنت بيرجند خاطرنشان کرد: سرنوشت حکام ظالمی مانند  صدام و قذافی برای حکام و ستمگر جهان درس عبرت است و آنان باید عدالت را در بین ملتشان اجرا کنند .

وی متذکر شد: در طول سالهای انقلاب در ایران اسلامی با رهنمودهای امام خمینی و رهبر انقلاب که واقعا راهبرد همه مسئولین بوده است ما توانستیم در بسیاری زمینه ها پیشرفت داشته ایم که دشمنان اسلام را وادار کرده چنین تحریم ها و فشارهایی را در مقابله با ملت ایران اعمال کنند که البته اثری نداشته است.

مولوی فارقی ادامه داد: امروز ایران اسلامی قطب پزشکی در غرب آسیا است و  در حوزه های فناوری ، صنعت و غیره  پیشرفتهایی داشتیم که دشمنان  را وادار کرده است که دست به جنگ اقتصادی بزنند که بلکه بتوانند جلوی پیشرفتهای ملت ایران را بگیرند که  تاکنون موفق نشده اند و به این هدف خود نرسیدند.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار