قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با راهپیمایی خودرویی، از غفلت در مورد سلامتی مردم جلوگیری می شود.
کد خبر: ۹۳۲۰۲۳۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، نصرت الله لطفی در ارتباط زنده تصویری با پخش خبر 21 شبکه اول سیما در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: به دلیل شرایط خاص کرونایی و با توجه به جمیع جهات باید به گونه ای رفتار کنیم که در راه بزرگداشت ایام الله و در حفظ سلامت مردم عزیزمان غفلتی پدید نيايد.

او ادامه داد: با تصویب مقامات عالی لشکری و کشوری در ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شده که امسال به جای راهپیمایی میلیونی، خلق حماسه دیگری را به سبک خودرویی، موتوری و دوچرخه شاهد باشیم زیرا در این صورت می توان فاصله اجتماعی را رعایت کرد.
لطفی تصریح کرد: در بیش از هزار شهر و شهرستان و 4 هزار روستا، مردم با توکل به خدای متعال به استقبال چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران می روند.
او گفت: برگزاری راهپیمایی خودرویی، بیانگر سازماندهی قشر خاصی نیست بلکه همه اقشار از زن و مرد و کوچک و بزرگ با هر نوع سلیقه سیاسی در حرکت عظیم فردا شرکت خواهند داشت.
لطفی از اقداماتی که در فضای مجازی در خصوص راهپیمایی خودرویی صورت گرفت گفت: این راهپیمایی با انتخاب پوستر و شعار و سرودی خاص در فضای مجازی شروع شده و قرار است مردم به قطعنامه سراسری یوم الله 22 بهمن ماه اظهار نظر کنند.

ارسال نظرات