خبرهای داغ:
امام جمعه چالدران:

بعد از پیروزی انقلاب، قرآن از مهجوریت درآمد

امام جمعه چالدران گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خوشبختانه قرآن از مهجوریت درآمد.
کد خبر: ۹۳۲۰۲۸۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چالدران، محفل انس با قرآن کریم به همت حوزه مقاومت بسیج شهید موسوی و پایگاه شهید دبیری سپاه چالدران در مسجد سیدالشهداء این شهرستان برگزار شد.

این آئین به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور قاریان برتر شهرستانی و دو نفر از قاریان اعزامی از تهران برگزار شد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده امام جمعه چالدران، ضمن تقدیر و تشکر از قاریان قرآنی و مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان چالدران به خاطر حضور در این مراسم قرانی، تشکیل چنین جلسات و محافلی را در سطح شهرستان و کشور و حضور آزادانه مردم در این گونه مراسمات معنوی را از برکات پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دانست.

وی ادامه داد: رهبری حکیمانه امام خمینی (ره)، اتحاد مردم و خون شهداء انقلاب اسلامی باعث شد حکومتی تاسیس شود که مجری احکام خداست.

این مسئول گفت: وظیفه ما این است که راه شهداء را ادامه بدهیم و مطیع اوامر رهبری باشیم و تا آخرین قطره خون از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

وحدت عامل غلبه بر دشمن است

حجت اسلام واحدی امروز در نشست روشنگری که به همت حوزه مقاومت بسیج شهید موسوی سپاه چالدران در محل مسجد رسول اکرم (ص) با حضور مردم و بسیجیان پایگاه شهدای وحدت برگزار شد، اظهار کرد: نسل جوان از دستاوردهای انقلاب اسلامی اطلاعات زیادی ندارند.

وی ادامه داد: شکّى نیست که وحدت یک ملّت و انسجام پیروان یک مکتب باعث عزّت،قدرت و شوکت آنان می‌شود، به این جهت در طول تاریخ کسانى با قدرت و پیروز بوده‏ اند که انسجام و وحدت خویش را حفظ کرده‏اند، حتى پیروان باطل نیز آنگاه توانسته‏ اند به مقاصد شیطانى خویش دست یابند که انسجام و وحدت خود را بر محور منافع مشترک حفظ کرده‌اند.

واحدی اضافه کرد: جامعه و ملّت اسلام نیز از این قاعده مستثنى نیست، عزّت و اقتدار جامعه اسلامى در گرو اتحاد و انسجام آنها است، چنان که ذلّت، خوارى و بیچارگى آنان را در جدایى و تفرقه و اختلاف باید جستجو کرد.

وی گفت: شاهد زنده این سخن، اوضاع عصر حاضر است که مسلمانان با این که منابع انرژى، نفتى و گازى دنیا را در اختیار دارند و مناطق مهم دریایى و سوق الجیشى از آن آنها می باشد، با این حال بیشترین درگیری‌ها، قتل‌ها، غارت‌ها و چپاولگرى توسط قدرت‌هاى مخالف اسلام و مسلمین، در مناطق مسلمین به خصوص خاورمیانه رخ می‌دهد، دلیل این وضعیت وجود اختلاف در بین مسلمانان است.

اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم و عشایری در چالدران

فرمانده حوزه ویژه عشایری حضرت رسول اکرم(ص) سلیمان قوجالی در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر حوزه ویژه عشایری حضرت رسول اکرم (ص) سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی چالدران با همکاری و هماهنگی واحد بهداری سپاه اکیپ پزشکی شامل دندان پزشکی، بینایی‌سنجی، پزشک عمومی، متخصص قلب، تزریقات، تجویز داروی رایگان اقدام کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا هدف از اجرای این طرح کمک به نیازمندان، محرومین و افراد کم بضاعت است و این دهه فرصت بسیار مناسب را در اختیار ما گذاشت تا بتوانیم خدمتی کرده باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار