توسط مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران صورت گرفت

اهدای انگشتر رهبر فرزانه انقلاب به پدر شهیدان آذرآبادی حق

تبریز - حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انگشتر رهبر فرزانه انقلاب را به پدر شهیدان آذرآبادی حق و درجه درجه سرتیپی به شهید یعقوب آذرآبادی اهدا کرد.
کد خبر: ۹۳۲۰۳۱۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حاجی صادقی در دیدار با خانواده شهیدان آذرآبادی حق گفت: اگر انقلاب عزت پیدا کرده به برکت خون شهادت است و یکی از مقام هایی که به شهید داده شده است مقام شفاعت است که امیدواریم این عزیزان همه ما را مورد شفاعت خود قرار دهند.

وی ادامه داد: همه با عبادت و اعمال خود را سعی میکنند به نزد خدا برسند ولی فقط برای شهدا تعبییر اینکه نزد خدا رسیدند و عند ربهم یرزقون هستند.

حجت الاسلام حاجی صادقی بیان داشت : خدمت به پدر و مادر خصوصا  پدر و مادر شهدا که ولی نعمت همه ما هستند.

پدر شهیدان آذرآبادی حق نیز در این دیدار گفت:  یعقوب را در زمان انقلاب در تظاهرات گرفته بودند و چند روز دنبالش گشتیم تا اینکه خبر دادند انداختند به سردخانه رفتیم آنجا پیدا کردیم فکر کرده بودند زیر شکنجه شهید شده است. چند روز بعد با بدنی زخمی  آمد.

مادر شهید هم گفت: وقتی یعقوب وارد سپاه شد روز اول که لباس سبز مقدس را تحویل گرفت آمد خانه و غسل کرد و لباس خود را پوشید و نماز خواند و سجده شکر کرد و از خدا خواست تا روسیاه نشود.

شهیدان یعقوب، رضا و محمد سه شهید خانواده آذرآبادی حق هستند که یعقوب در ۲۴ سالگی و رضا در ۲۲ سالگی و محمد هم در ۱۷ سالگی در طول ۴ ماه فاصله عملیات والفجر ۴ تا خیبر به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام حاجی صادقی را فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در این دیدارها همراهی می کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار