خبرهای داغ:
محمد خالوئی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه در راهپمایی 22 بهمن:
سخنرانی دشمن شکن سرهنگ مجیری در جمع مردم شاهین شهر بمناسبت یوم الله 22 بهمن ماه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۰۳۸۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه،در جمع مردم ولایت مدار و انقلابی شاهین شهر در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ضمن گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی گفت:در حالی امروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که یک روز سردمداران استکبار جهانی با توطئه‌های مختلف در صدد براندازی انقلاب بودند؛ اما امروز می‌بینیم به کوری چشم دشمنان تمامی این توطئه‌ها خنثی شده و انقلاب اسلامی در قله افتخار و پیشرفت قرار دارد.

وی افزود:همه آن‌های که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه می‌کردند و خواب‌های آشفته می‌دیدند به فرمود: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به زباله دان تاریخ پیوستند و انقلاب با قدرت به راه خود ادادمه می‌دهد.
سرهنگ مجیری با تاکید بر حفظ و تقویت روحیه انقلابی در بین مردم و مسئولان گفت:تن‌ها راه حل مشکلات کشور استفاده از ظرفیت داخل و حفظ روحیه‌ی انقلابی است.
وی ادامه داد:برای رفع مشکلات کشور با روحیه انقلابی و اتحاد و انسجام باید زمینه ساز تشکیل دولت جوان انقلابی را محقق کنیم.
مجیری با اشاره به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی عنوان داشت:وظیفه مهم ما در این برهه از زمان این است که پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را نمایان سازیم، چون یکی از اهداف دشمن ایجاد یاس و نا امیدی بین مردم است و قصد دارند با القاء ناتوانی کشور، پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را پنهان کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با تاکید بر آینده روشن انقلاب گفت:جوانان و نوجوانان شما آینده سازان انقلاب هستید و باید در این راه خود را قوی کنید و اولین گام در این راه شناخت و معرفت به انقلاب اسلامی است.
سرهنگ مجیری در پایان تصریح کرد:ما با خون و جانمان در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با امام و رهبر و شهدا پیمان خون می‌بندیم و اعلام می‌کنیم در راه انقلاب ثابت قدم خواهیم بود.
در پایان مراسم قطعنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن در ده بند قرائت و پرچم منحوس رژیم صهیونیستی و آمریکا به آتش کشانده شد

ارسال نظرات