فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) استان بوشهر:

تحریم ها فرصتی برای خودباوری جوانان کشور است

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: تحریم ها فرصتی برای خودباوری جوانان کشور است.
کد خبر: ۹۳۲۰۳۸۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در دیدار با مدیرعامل پالایشگاه آبادان ضمن تبریک دهه پرخیر و برکت فجر اظهار داشت: در چهل و دومین سال از پیروزی انقلاب اسلامی این پالایشگاه از جایگاه بزرگ و ویژه‌ای در جهان برخوردار است که با حرکتی جهادی در سال جهش تولید توانست خشم آمریکایی‌ها را برانگیزد و با تحریم این پالایشگاه و مدیرعامل آن عمق استیصال آمریکایی‌ها بر همگان بیشتر نمایان شد.

وی افزود: آمریکایی‌ها از هر راهی برای ضربه زدن به اقتصاد مردم ایران استفاده می‌کنند و تحریم پالایشگاه آبادان و مدیرعامل آن بیانگر تلاش جهادی و تاثیرگذار کارکنان آن در راستای منافع ملی و کشور است.

کشاورز گفت: پالایشگاه آبادان و مدیر عامل این پالایشگاه در جبهه حق هستند و باید تاوان اعتقاد، ایمان و از خودگشتگی در امر تولید و رونق اقتصاد را از جانب بیگانگان بخصوص استکبار جهانی با بداخلاقی تحریم ببینند.

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) تحریم‌ها را یک فرصت برای خودباروی بیشتر و اتکال به دانش و تخصص جوانان کشور دانست و بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران بار‌ها نشان داده در فشار‌ها به موفقیت‌های بزرگی دست یافته و ما می‌توانیم روی پای خود بایستیم همانطور که در زمینه‌های نظامی با اتکا به فرمان رهبری به سطح بالایی از خودکفایی رسیدیم.

وی اظهار داشت: آمریکا از قدرت اخلاص، اعتقاد و مقاومت جوانان ایران ترس دارد و تحریم پالایشگاه آبادان توسط آمریکا نیز موفقیت ما را در پی خواهد داشت و اراده ما با این تحریم‌ها بیش از پیش قوی خواهد شد.

سردار کشاورز رسیدن به خودکفایی را مهم ارزیابی کرد و گفت: اگر از ظرفیت‌های ناب جوانان ایرانی استفاده شود به خودکفایی خواهیم رسید، تحریم‌ها قطعا برای ما یک فرصت است و در این میدان مبارزه، آمریکا جنایتکار شکست خواهد خورد.


مهندس علیرضا امین مدیرعامل پالایشگاه نفت آبادان افزود: تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر با مدیریت جهادی و انقلابی فرمانده و همراهی کارکنان آن به عنوان بازوی توانمند دفاعی و امنیتی پالایشگاه در آبادان و نوار مرزی جنوب کشور است.


مدیرعامل پالایشگاه نفت آبادان در پایان تصریح کرد: تولید و فعالیت جهادی پالایشگاه حاصل امنیتی است که با حضور مقتدرانه پاسدارن با اخلاص تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) در مرز‌های جنوبی کشور است و ما خود را مدیون و قدردان شما جان برکفان مرزدار می‌دانیم.

پایان خبر/
ارسال نظرات