ندای الله اکبر در بهاباد طنین انداز و آسمان نور افشانی شد

مردم شهید پرور و همیشه درصحنه بهاباد سه ‌شنبه شب با حضور در پشت بام‌های برخی منازل، مساجد، همگام با ملت قهرمان ایران گلبانگ الله‌اکبر سردادند وآسمان شهر نورباران شد.
کد خبر: ۹۳۲۰۵۴۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، مردم شهید پرور و همیشه درصحنه بهاباد در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن و به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ هجری شمسی سه‌شنبه شب با حضور در پشت بام‌های برخی منازل، مساجد، همگام با ملت قهرمان ایران گلبانگ الله‌اکبر سردادند وآسمان شهر نورباران شد.
نوای الله‌اکبر مردم در این روز‌ها یادآور فریاد‌های الله اکبر ملت ایران بر بالای پشت‌بام‌ها در روز‌های پیش از انقلاب است که لرزه بر اندام طاغوتیان می‌انداخت.
مردم شهید پرور و همیشه در صحنه بهاباد در هر کوچه و خیابان با شعار الله اکبر چهل ودومین سالگرد پیروزی غرور‌آفرین انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و یاد و خاطره شهیدان والامقام و گلگون کفن انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
نورافشانی درشهرستان بهاباد با توجه به محدودیت‌های کرونائی در ۵ نقطه مسجد انقلاب ومسجد جامع گلزارشهدای گمنام وبخش‌های آسفیچ وبخش مرکزی برگزارشد.
همچنین فرمانداربهاباد درپیامی ازمردم بهاباد برای شرکت درراهپیمائی ۲۲ بهمن که به صورت خودروئی ازکنارقبورشهدای گمنام وطی مسیر خیابان امام خمینی ره و خیابان شهید صدوقی و پاسداران به طرف گلزارشهدا برگزارمی شود شرکت نمایند دعوت کرد.
ارسال نظرات