خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه گفت: تفکر بسیجی در گام دوم انقلاب در تمام موارد کشور می‌تواند گره‌گشای مشکلات باشد.
کد خبر: ۹۳۲۰۵۵۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، سرهنگ حمیدرضا مجیری در آیین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) اظهار کرد: تنها راه حل مشکلات کشور استفاده از ظرفیت داخل و حفظ روحیه‌ی انقلابی است.

وی ادامه داد:برای رفع مشکلات کشور با روحیه انقلابی و اتحاد و انسجام باید زمینه ساز تشکیل دولت جوان انقلابی را محقق کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه گفت: تشکیل امت واحده اسلامی زیر پرچم انقلاب اسلامی و فراهم کردن زمینه ظهور خورشید عالم تاب حضرت مهدی (عج) ثمره حکومت با برکت جمهوری اسلامی ایران است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب حرکتی دائمی که از بهمن ۵۷ شروع شده تا ظهور حضرت بقیه الله الاعظم ادامه خواهد داشت.

مجیری افزود: شناخت انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن توسط مردم خصوصا جوانان را ضروری دانست و ابراز کرد: براساس تاکید رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان باید شانه‌های خود را استوار نگه دارند و بار انقلاب را به دوش بکشند.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر پیروزی و اقتدار جمهوری اسلامی هزینه‌های مادی و معنوی بسیاری صرف شده و اکنون این نظام مقدس بیش از هر چیز نیازمند وحدت، پویایی و انگیزه مشارکت و حضور پرشور در انتخابات پیش رو است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها