برگزاری نشست سیاسی و تودیع و معارفه فرمانده پایگاه آزادگان در رحمت آباد شهرستان سیب و سوران

در راستای گرامیداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی فرمانده سابق پایگاه آزادگان در رحمت آباد شهرستان سیب و سوران حاج محمود عیسی زهی تودیع شد و فرمانده جدید پایگاه محمد نور دهانی معارفه شد.
کد خبر: ۹۳۲۰۶۹۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
به گزارش خبرنگار بسیج در شهرستان سیب و سوران، همزمان با تودیع و معارفه فرمانده سابق و فرمانده جدید نشست بصیرتی و سیاسی با حضور فرمانده حوزه مقاومت شهید بهشتی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه سیب و سوران برگزار شد.

عیسی مهربانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سیب و سوران گفت: تشکر می‌کنیم از زحمات حاج محمودی عیسی زهی این پایگاه را به اینجا رساندند و به معنای واقعی می‌شود از ایشان به عنوان یک چهره بسیجی و انقلابی یاد کرد، ولی متاسفانه ایشان به دلیل مشغله کاری و شغلی مدتی است که به امورات پایگاه نمی‌توانند رسیدگی کنند و خود شخص ایشان تقاضا نموده اند تا دوست و هم قطار ایشان آقای محمد نور دهانی به فرماندهی این پایگاه منصوب شود و نیز در طرح احیای پایگاه پیشنهاد ایشان مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود:امروز در تعدادی از کشور‌های دنیای اسلام، بیداری اسلامی دارد خودش را نشان میدهد و خیلی هم چیز مبارکی است و ما هم از اول از آن استقبال کردیم؛ اما فرق‌ها زیاد است در انقلاب ما، در حرکت عمومی ملت ما، در سرتاسر این کشور بزرگ شاید روستائی نبود، شهر کوچکی نبود که در او شعبه‌ای از این شعله‌ی مقدس چشم‌ها را خیره نکند.

مهربانی ادامه داد:همه جا، سرتاسر کشور یک شعار، یک مطالبه، یک همت بر همه‌ی دل‌ها و ذهن‌ها حاکم بود. مردم به معنای واقعی کلمه این بار سنگین را با جسم‌های خودشان، با روح‌های خودشان، با دل‌های خودشان بلند کردند. توی خیابان‌ها مردم با جسم خودشان در مقابله‌ی با طاغوت حاضر شدند؛ در دنیا هم چنین چیزی سابقه نداشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار