در جشن انقلاب مردم فارسان عنوان شد:

مشکلات امروز به خاطر مدیریت غلط و غیر انقلابی است

حجت الاسلام رضایی در جشن ویژه انقلاب در بیت الزهرا شهر فارسان ریشه مشکلات امروز را مدیریت غلط و غیر انقلابی برخی مدیران غیر انقلابی دانست و برهوشیاری مردم تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۲۰۷۰۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت خواهران بسیجی در حوزه خواهران حضرت زینب(سلام الله علیها) شهرستان فارسان ، مراسم جشنی در بیت الزهرا شهرستان فارسان برگزار شد.

حجت الاسلام رضایی در این مراسم،  انقلاب اسلامی را هدیه و رحمتی از جانب خداوند به مردم ایران دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب استقلال و امنیت ایران است که به واسطه رشادت‌های رزمندگان و خون شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به واسطه مدافعان حرم ایجاد شده است.

حجت الاسلام رضایی در ادامه گفت: امروزه متاسفانه یک عده در نظام جمهوری اسلامی در امنیتی که به واسطه خون این شهدا ایجاد شده، به پست و منصب رسیده و پشت تریبون می روند و در مورد اهداف این شهدا صحبت می کنند. کسانی که به واسطه خون شهدا به این مقام رسیده اند، اما به دنبال آن هستند که نام شهدا در کوچه ها و خیابان ها را تغییر بدهند و نام شهدا را از بین ببرند. دنبال این هستند که مسئولیت های کلیدی نظام جمهوری اسلامی را در دست بگیرند و نشان بدهند نظام جمهوری اسلامی  ناکارآمد است.

وی افزود: کسانی که به واسطه خون شهدا به مقام رسیده اند، اما به وصیت شهدا که حمایت از ولی فقیه است پشت پا می زنند، اینها همان نااهلانی هستند که امام وصیت کرد نگذارید انقلاب به دست اینها بیفتد.

وی در پایان با اشاره به انتخابات سال 1400 تاکید کرد: همه ما در قبال رایی که می دهیم باید روز قیامت پاسخگو باشیم و لذا باید دقت کنیم به کسی رای بدهیم که نااهل و خائن به ارزشها و آرمانهای انقلاب و خائن به خون شهدا نباشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار